La Barcelona Bridal Fashion Week més internacional

Unes 18.000 persones visiten el saló de la moda nupcial, un 12% més que l'any passat

Unes 18.000 persones, entre assistents a les desfilades i professionals del sector, han visitat la 26a edició de la Barcelona Bridal Fashion Week, que ha tancat portes aquest diumenge després de sis dies de celebració. Segons l'organització del certamen, aquesta ha estat l'edició més internacional de la seva trajectòria, cosa que ratifica la BBFW "com un els centres neuràlgics mundials de la moda bridal, tant pel prestigi de la seva passarel·la com per la seva funció de centre de negocis". El certamen ha comptat amb 260 expositors de marques de moda nupcial d'arreu del món, una xifra que suposa un augment del 13% respecte al 2015. El 58% d'aquests estands eren internacionals, 8 punts més que l'any passat.

A falta de les xifres definitives de visitants, es calcula que aquest any més de 18.000 persones, entre els assistents a les desfilades i els professionals del trade fair, han acudit a la setmana de la moda nupcial de Barcelona, sumant un 12% més que el 2015. Segons els organitzadors d'aquest esdeveniment, "aquestes xifres semblen reflectir la recuperació del sector", un dels més internacionals de l'economia espanyola amb més de 507 milions d'euros en exportacions, el que suposa el 40,7% de la seva producció.

En total, 21 firmes han presentat unes 500 creacions de la pròxima temporada primavera/estiu 2017 a la BBFW. Entre elles, Rosa Clarà, que va inaugurar la passarel·la; Jesús Peiró; Cristina Tamborero; YolanCris; Isabel Sanchís i Inmaculada García; Marylise & Rembo Styling; Isabel Zaparadiez; Ana Torres, i Jordi Dalmau i Matilde Cano.

La directora de la BBFW, Estermaria Laruccia, ha assegurat que estan "molt satisfets amb els resultats d'aquesta edició". "Hem crescut en xifres i en qualitat, tant en l'oferta com en la demanda", ha destacat. Larucció ha detallat que el seu objectiu és "seguir en aquesta línia, impulsant tant el vessant de la comunicació i imatge que es realitza a la passarel·la com el que es refereix al trade i als negocis".

Per la seva banda, Marta Raich, presidenta de BBFW, ha assegurat que "el saló ha demostrat la seva eficàcia com a dinamitzador econòmic del sector: els expositors estan tancant comandes amb buyers nacionals i estrangers, atrets per la moda bridal made in Spain que ha tornat a posar de manifest la seva creativitat en el disseny i l'alta qualitat dels seus productes".
Avui et destaquem
El més llegit