La recuperació arriba al turisme de negocis

Unes 3.000 empreses presenten novetats en destinacions, productes i serveis especialitzats pels viatges de feina al saló IBTM World, que es queda a Barcelona fins el 2019

Unes 3.000 empreses procedents de 150 països presentaran les últimes tendències en destinacions, productes i serveis especialitzats en turisme de negocis al saló IBTM World -anteriorment EIBTM-, que se celebrarà entre aquest dimarts i dijous al recinte Gran Via de Fira de Barcelona.

Es tracta de la fira més important del món dedicada a la indústria de viatges de negocis, congressos i incentius, i espera atreure 15.500 professionals d'agències de viatges, touroperadors, centres de congressos i convencions, cadenes hoteleres, empreses de serveis i organitzadors d'esdeveniments internacionals.

El saló, organitzat per Reed Travel Exhibitions, se celebra a la Fira de Barcelona des del 2004, i en aquesta edició estaran presents per primera vegada Los Angeles, Luxemburg, Bulgària, Paraguai i Sri Lanka, entre d'altres.

En aquesta convocatòria, IBTM World potencia novament el sector del turisme de negocis a Espanya ampliant el seu programa de Compradors Convidats (Hosted Buyers), que tindrà més reunions comercials d'organitzadors espanyols amb altres proveïdors nacionals i internacionals.

"Aquest any s'ha notat un increment d'empreses espanyoles que participaran en la fira, un creixement que no es registrava des del 2008, fet que permetrà generar més negoci per al mercat espanyol, que està en plena recuperació", ha explicat el director general del saló, Graeme Barnett.

A més de les novetats que es podran veure a la zona d'exposició, la fira habilitarà novament l'espai d'Innovació on es mostraran les millors solucions tecnològiques i serveis per organitzar esdeveniments.

Destaca també el seu complet programa formatiu amb més de 100 conferències i seminaris en el qual participaran companyies líders i experts de tot el món.

Renovació amb Fira
L'empresa organitzadora de la trobada, Reed Exhibitions, ha anunciat que ha renovat el contracte amb Fira de Barcelona com a mínim fins al 2019.
Així, després de 12 anys a Barcelona, el saló es queda una temporada més a la capital catalana.

Barnett ha destacat el "fort compromís i col·laboració de la ciutat" perquè el saló es consolidi com un esdeveniment líder mundial de la indústria de viatges de negocis.

Per al director de Negoci Extern de Fira de Barcelona, Pere Camprubí, la renovació de l'acord "acredita el bon treball fet" els últims anys i la capacitat de la ciutat i de l'empresa firal per acollir esdeveniments d'aquest tipus.
Avui et destaquem
El més llegit