
02
de Febrer
de
2016
Act.
02
de Febrer
de
2016
La cadena de congelats La Sirena va aconseguir elevar les seves vendes al desembre un 3% respecte al mateix període de 2014, a superfície comparable, ha explicat l'empresa en un comunicat.
El director general de la Sirena, Francesc Casabella, ha detallat que "el marisc ha estat la categoria estrella durant el període nadalenc i va representar el 40% del total de les vendes, amb un creixement del 7% respecte de l'any anterior, especialment els productes de valor alt".
No obstant això, malgrat aquest bon comportament, les xifres assolides no han complert les expectatives inicials, ja que en la seva opinió "la realitat, encara que positiva, ha estat per sota de les previsions".
Segons Nielsen, el mercat de congelats ha crescut per sobre del total d'alimentació.
La Sirena ha evolucionat 2,21 punts percentuals per sobre de la competència a botiga comparable, amb dades de la companyia.
"Aquest Nadal el consumidor ha sortit més a sopar fora que el 2014 i, d'altra banda, en els menjars a casa també ha gastat més, canviant la tendència dels últims anys", ha destacat.
L'empresa ha recordat que la campanya de Nadal és la temporada més forta quant a vendes per a la Sirena.
El director general de la Sirena, Francesc Casabella, ha detallat que "el marisc ha estat la categoria estrella durant el període nadalenc i va representar el 40% del total de les vendes, amb un creixement del 7% respecte de l'any anterior, especialment els productes de valor alt".
No obstant això, malgrat aquest bon comportament, les xifres assolides no han complert les expectatives inicials, ja que en la seva opinió "la realitat, encara que positiva, ha estat per sota de les previsions".
Segons Nielsen, el mercat de congelats ha crescut per sobre del total d'alimentació.
La Sirena ha evolucionat 2,21 punts percentuals per sobre de la competència a botiga comparable, amb dades de la companyia.
"Aquest Nadal el consumidor ha sortit més a sopar fora que el 2014 i, d'altra banda, en els menjars a casa també ha gastat més, canviant la tendència dels últims anys", ha destacat.
L'empresa ha recordat que la campanya de Nadal és la temporada més forta quant a vendes per a la Sirena.