
30
de Juliol
de
2015
Act.
30
de Juliol
de
2015
La facturació en el darrer exercici fiscal ha estat de 145 milions d'euros La Sirena ha reduït el seu deute financer en un 75% un cop tancat l'exercici fiscal 2014-2015 el passat mes d'abril després de l'entrada en l'accionariat del fons de capital risc OpCapita, especialitzat el sector retail. Així, segons ha informat l'empresa en un comunicat, el deute financer ha passat de 96 milions d'euros el 2014 als 24,5 milions d'euros actuals.
D'altra banda, aquesta nova etapa en l'accionariat de la companyia s'inicia després d'haver aconseguit mantenir una xifra de vendes de 145 milions d'euros, similar a la de l'any anterior, fet que també li ha permès obrir noves botigues en els dos darrers exercicis.
El conseller i director genera lde La Sirena, Francesc Casabella, ha explicat que "la prioritat d'aquesta etapa era aconseguir posar en marxa els canvis i millores per poder ser el més competitiu possible en un mercat cada vegada més exigent" i ha destacat que va ser fonamental "l'entrada d'un accionista de referència que donés suport financerament el projecte per emprendre una nova etapa".
Entre mitjans del 2012 i principis del 2013, l'equip gestor va posar en marxa un agressiu pla de millora de resultats amb una forta reducció de despeses, una remodelació important de l'equip directiu i del model comercial, amb el llançament d'iniciatives com La Sirena Club, un nou programa relacional amb clients que inclou, entre altres aspectes, una targeta de fidelització i que compta amb 850.000 membres.
D'altra banda, aquesta nova etapa en l'accionariat de la companyia s'inicia després d'haver aconseguit mantenir una xifra de vendes de 145 milions d'euros, similar a la de l'any anterior, fet que també li ha permès obrir noves botigues en els dos darrers exercicis.
El conseller i director genera lde La Sirena, Francesc Casabella, ha explicat que "la prioritat d'aquesta etapa era aconseguir posar en marxa els canvis i millores per poder ser el més competitiu possible en un mercat cada vegada més exigent" i ha destacat que va ser fonamental "l'entrada d'un accionista de referència que donés suport financerament el projecte per emprendre una nova etapa".
Entre mitjans del 2012 i principis del 2013, l'equip gestor va posar en marxa un agressiu pla de millora de resultats amb una forta reducció de despeses, una remodelació important de l'equip directiu i del model comercial, amb el llançament d'iniciatives com La Sirena Club, un nou programa relacional amb clients que inclou, entre altres aspectes, una targeta de fidelització i que compta amb 850.000 membres.