
08
de Gener
de
2014
Act.
08
de Gener
de
2014
Les empreses radicades a Catalunya que utilitzen només un telèfon que comença pel prefix provincial de Barcelona, el 93, generen un menor volum de negoci que aquelles companyies que compten amb un segon número de contacte amb un altre prefix, segons una consultora en telecomunicacions.
La consultora Fonvirtual arriba a aquesta conclusió en un estudi elaborat recentment i que detalla que les vendes a la resta d'Espanya de les companyies catalanes que utilitzen, per exemple, un número virtual amb prefix 91, poden ser fins a un 26% més altes de les d'una companyia similar que només usa el prefix barceloní.
La clau del prefix
Segons un comunicat d'aquesta consultora, el contrast entre la diferència de vendes és menys marcat entre les empreses no catalanes amb un únic telèfon de contacte amb prefix 91 i les no catalanes que sí que faciliten un número 93 addicional per treballar a Catalunya. En aquest cas, les empreses que ofereixen un segon número de contacte 93 per a Catalunya poden arribar a facturar fins a un 15% més.
Les conseqüències de la consulta?
L'estudi revela a més que un 39% dels empresaris de Barcelona (grans, mitjanes i petites empreses) afirmen que perceben que la polèmica sobre la consulta sobiranista a Catalunya està fent ressentir "una mica" les seves vendes; i un 22% diu que és "bastant" la percepció del perjudici que suposa.
De la seva banda, el 85% dels empresarismadrilenys que venen actualment a Catalunya asseguren que tenir un altre número de contacte que ofereixi més proximitat és "important" o "molt important" a l'hora de dur a terme amb èxit qualsevol activitat empresarial a Catalunya.
La consultora Fonvirtual arriba a aquesta conclusió en un estudi elaborat recentment i que detalla que les vendes a la resta d'Espanya de les companyies catalanes que utilitzen, per exemple, un número virtual amb prefix 91, poden ser fins a un 26% més altes de les d'una companyia similar que només usa el prefix barceloní.
La clau del prefix
Segons un comunicat d'aquesta consultora, el contrast entre la diferència de vendes és menys marcat entre les empreses no catalanes amb un únic telèfon de contacte amb prefix 91 i les no catalanes que sí que faciliten un número 93 addicional per treballar a Catalunya. En aquest cas, les empreses que ofereixen un segon número de contacte 93 per a Catalunya poden arribar a facturar fins a un 15% més.
Les conseqüències de la consulta?
L'estudi revela a més que un 39% dels empresaris de Barcelona (grans, mitjanes i petites empreses) afirmen que perceben que la polèmica sobre la consulta sobiranista a Catalunya està fent ressentir "una mica" les seves vendes; i un 22% diu que és "bastant" la percepció del perjudici que suposa.
De la seva banda, el 85% dels empresarismadrilenys que venen actualment a Catalunya asseguren que tenir un altre número de contacte que ofereixi més proximitat és "important" o "molt important" a l'hora de dur a terme amb èxit qualsevol activitat empresarial a Catalunya.