
09
de Gener
de
2017
Act.
09
de Gener
de
2017
La marca de moda masculina Macsonté previst incrementar la seva facturació un 20% enguany i arribar a superar els 25 milions d'euros. Alhora també preveu realitzar entre 10 i 12 obertures de botigues pròpies a l'Estat espanyol.
La marca ja té signades set obertures, tres a Catalunya i quatre en la resta d'Espanya, que s'executaran durant el primer semestre de l'any. La resta, però, encara s'han de concretar.
La firma compta amb 58 botigues pròpies i tres franquícies i durant el 2016 ha obert 8 botigues noves: dues a Mèxic –iniciant així l'expansió internacional de la marca, i la resta a Igualada, Reus, Figueres, Granada i Donostia.
La marca, nascuda l'any 1942 i que ara també ven per Internet, aspira a arribar a les 100 botigues en tres anys gràcies al seu pla d'expansió. La companyia ja és present a Mèxic, Algèria i Andorra i espera desembarcar a mig termini en altres països de Llatinoamèrica, a més de destinacions europees com Holanda.
L'empresa, que ha facturat 21,5 milions d'euros l'any passat, ha incrementat el seu volum de negoci un 20% respecte del 2015, quan va facturar 18 milions d'euros. Macson dissenya les seves peces a Barcelona i dóna feina a 14 persones, una plantilla que creixerà a ritme d'un treballador per cada deu noves obertures, mentre que la producció de les peces s'encarrega a fàbriques de països asiàtics, de l'est d'Europa, de Portugal o del nord d'Àfrica.
La marca ja té signades set obertures, tres a Catalunya i quatre en la resta d'Espanya, que s'executaran durant el primer semestre de l'any. La resta, però, encara s'han de concretar.
La firma compta amb 58 botigues pròpies i tres franquícies i durant el 2016 ha obert 8 botigues noves: dues a Mèxic –iniciant així l'expansió internacional de la marca, i la resta a Igualada, Reus, Figueres, Granada i Donostia.
La marca, nascuda l'any 1942 i que ara també ven per Internet, aspira a arribar a les 100 botigues en tres anys gràcies al seu pla d'expansió. La companyia ja és present a Mèxic, Algèria i Andorra i espera desembarcar a mig termini en altres països de Llatinoamèrica, a més de destinacions europees com Holanda.
L'empresa, que ha facturat 21,5 milions d'euros l'any passat, ha incrementat el seu volum de negoci un 20% respecte del 2015, quan va facturar 18 milions d'euros. Macson dissenya les seves peces a Barcelona i dóna feina a 14 persones, una plantilla que creixerà a ritme d'un treballador per cada deu noves obertures, mentre que la producció de les peces s'encarrega a fàbriques de països asiàtics, de l'est d'Europa, de Portugal o del nord d'Àfrica.