Mango obrirà una quinzena de botigues a Itàlia aquest 2024, entre botigues pròpies i franquícies, amb les quals superarà els 100 punts de venda al país en acabar l'exercici, segons informa en un comunicat. L'expansió se centra especialment al centre i al sud d'Itàlia, amb un focus a la capital, i a grans ciutats del nord com Bolonya, Gènova i Verona.
A més, l'empresa preveu la renovació de diversos punts de venda per incorporar el seu concepte New Med, present a les principals flagshipstores de la marca al món.
Superarà els 100 punts de venda al país en acabar l'exercici
"L'obertura i remodelació de punts de venda a Itàlia forma part del nostre pla estratègic 2024-2026, que preveu més de 500 noves obertures en els pròxims tres anys arreu del món per continuar reforçant el nostre ecosistema de distribució omnicanal", ha assegurat el director d'expansió i franquícies de Mango, Daniel López.
L'empresa destaca la inauguració d'una flagship a Roma, a l'edifici històric de la galeria comercial Alberto Sordi a Via del Corso, "el carrer comercial per excel·lència de la ciutat": amb una superfície comercial de més de 1.300 metres quadrats, oferirà productes de les línies Woman, Man i Kids.
L'empresa també ampliarà la seva presència a la capital amb un punt de venda a Via Nazionale, "una de les principals vies de la ciutat". Aquestes botigues s'afegeixen a les obertures recents als centres comercials de Porta di Roma i Romaest.
Renovació
Mango preveu arribar per primera vegada a Gènova i obrir la seva primera botiga pròpia al centre de la ciutat de Verona, on ja compta amb un punt de venda al centre comercial Adigeo, i reformarà cinc punts de venda a Itàlia aquest any "per incorporar el seu concepte de retail d'inspiració mediterrània New Med".
Entre elles està la renovació de la flagship de més de 1.300 metres quadrats a la Galleria del Corso, al centre històric de Milà, i continuarà amb el pla de renovació de botigues a estacions de tren amb els punts de venda a Florència i Venècia, tots dos amb oferta de Woman.
Mango va tancar el 2023 amb 92 punts de venda a Itàlia, a més de comptar amb presència digital a través del seu propi canal en línia i altres plataformes de venda en línia.