Mango inverteix 3 milions en una botiga insígnia a Berlín

La firma aposta per Alemanya, el tercer mercat més important per a la marca, amb el cinquè establiment a la capital

L'exterior de la botiga insígnia de Mango a Berlín | Cedida L'exterior de la botiga insígnia de Mango a Berlín | Cedida

Mango ha inaugurat una nova botiga insígnia a Berlín. La firma de moda ha invertit tres milions d'euros en un establiment de 1.401 metres quadrats on es venen les col·leccions de dona, home i infantil. Alemanya és el tercer mercat que més facturació aporta a la companyia, fet pel qual Mango hi va apostar al març per estrenar un nou concepte de botiga, d'estil mediterrani. 

Va ser a Düsseldorf. Fa dues setmanes es va obrir el segon establiment amb el nou concepte, al Passeig de Gràcia, i el de Berlín és el tercer. Es troba en els números 12-15 del carrer Kurfüstendamm, un dels eixos comercials de la capital. Segons ha informat Mango a través d'un comunicat, la botiga instal·larà un contenidor Committed perquè els clients puguin posar-hi peces de roba per reciclar-les.    

El concepte de botiga mediterrània és un espai que té l'objectiu d'evocar la "calidesa, alegria i naturalitat" que caracteritzen la cultura mediterrània. Així doncs, es pretén que les botigues, més que un lloc d'exposició, permetin els clients viure una experiència. Actualment, Mango compta amb 244 punts de venda a Alemanya, cinc dels quals es troben a Berlín.  

Més informació
Mango inverteix 1,8 milions en la renovació de la seva Flagship
Mango fabrica roba sostenible amb impressió 3D
Avui et destaquem
El més llegit