Mango es fa forta a Itàlia

La firma de moda amplia la seva presència al mercat i obre sis nous punts de venda arreu del país

Botiga de Mango
Botiga de Mango
EFE
13 d'Octubre de 2014 - 01:03
La cadena de moda Mango aposta per Itàlia i per això reforçarà la seva presència en aquest mercat amb l'obertura de sis nous punts de venda i l'ampliació d'uns altres catorze fins a finals del 2014.

El director de Retail Internacional de Mango, Matteo Sgarbossa, ha anunciat que els anys vinents la firma realitzarà "una inversió en expansió a Itàlia", ja que és "un mercat amb molt potencial i una oportunitat de creixement".

Les noves obertures són dues "megabotigues" a Bèrgam i Mòdena, així com un establiment al centre de Bèrgam i tres nous 'córners' als grans magatzems Coin de Càller, Foggia i Liorna.

Mango està actualment present a 46 grans magatzems Coin amb la col·lecció femenina, encara que en catorze d'ells ampliarà la seva oferta amb noves línies com l'infantil o la Violeta.

Mango opera a Itàlia des de l'any 2001, quan va inaugurar la seva primera botiga a San Remo, i des d'aleshores ha obert punts de venda a ciutats com Roma, Milà, Pàdua, Parma o Pisa.

El grup que presideix Isak Andic va tancar l'exercici 2013 amb una facturació de 1.846 milions d'euros i un benefici de 120,5 milions, en els dos casos un 9% més que el 2012. Actualment, és present a 107 països a través de més de 2.700 punts de venda.

Només a Itàlia, les vendes van arribar als 46 milions d'euros, cosa que el converteix en el novè mercat més important per a Mango.