Mango es fa forta a Itàlia

La firma de moda amplia la seva presència al mercat i obre sis nous punts de venda arreu del país

Botiga de Mango
Botiga de Mango
EFE
13 d'Octubre de 2014
Act. 13 d'Octubre de 2014
La cadena de moda Mango aposta per Itàlia i per això reforçarà la seva presència en aquest mercat amb l'obertura de sis nous punts de venda i l'ampliació d'uns altres catorze fins a finals del 2014.

El director de Retail Internacional de Mango, Matteo Sgarbossa, ha anunciat que els anys vinents la firma realitzarà "una inversió en expansió a Itàlia", ja que és "un mercat amb molt potencial i una oportunitat de creixement".

Les noves obertures són dues "megabotigues" a Bèrgam i Mòdena, així com un establiment al centre de Bèrgam i tres nous 'córners' als grans magatzems Coin de Càller, Foggia i Liorna.

Mango està actualment present a 46 grans magatzems Coin amb la col·lecció femenina, encara que en catorze d'ells ampliarà la seva oferta amb noves línies com l'infantil o la Violeta.

Mango opera a Itàlia des de l'any 2001, quan va inaugurar la seva primera botiga a San Remo, i des d'aleshores ha obert punts de venda a ciutats com Roma, Milà, Pàdua, Parma o Pisa.

El grup que presideix Isak Andic va tancar l'exercici 2013 amb una facturació de 1.846 milions d'euros i un benefici de 120,5 milions, en els dos casos un 9% més que el 2012. Actualment, és present a 107 països a través de més de 2.700 punts de venda.

Només a Itàlia, les vendes van arribar als 46 milions d'euros, cosa que el converteix en el novè mercat més important per a Mango.