Mango aprofundeix l'expansió a Europa de l'Est i el centre d'Àsia

La firma de moda inaugurarà establiments a Kharkov (Ucraïna) i Minsk (Bielorússia), que s'afegeixen als ja oberts a Tashkent (Uzbekistan) i Pavlodar (Kazakhstan)

Imatge d'arxiu d'una botiga de Mango | ACN Imatge d'arxiu d'una botiga de Mango | ACN

La firma de moda Mango amplia la seva presència a Europa de l'Est i al centre d'Àsia amb l'obertura de quatre noves botigues durant el primer semestre d'aquest 2021. L'empresa, que ja va obrir quatre locals a la regió l'any passat, té previst arribar a les 49 botigues en aquest mercat abans del mes de juliol.

Segons ha informat en un comunicat, Mango espera inaugurar un nou local a un centre comercial a la ciutat de Kharkov (Ucraïna) i un altre a una galeria de Minsk (Bielorússia) durant els pròxims mesos. Les dues botigues se sumaran a les obertures que la companyia ja ha completat aquest 2021 a les ciutats de Tashkent (Uzbekistan) i Pavlodar (Kazakhstan).

L'any 2020, el grup ja va obrir quatre noves botigues amb l'objectiu de seguir creixent en aquesta regió. A la ciutat de Kiev, Mango va inaugurar dos establiments, ampliant fins a 14 el nombre de locals a Ucraïna. A finals de l'exercici, el grup també va posar en marxa una botiga a Tbilisi (Geòrgia) i a la ciutat de Tashkent (Uzbekistan). A hores d'ara, l'empresa suma quatre punts de venda a Geòrgia i tres més a Uzbekistan, mentre que a Kazakhstan i a Bielorússia ja disposen de 21 i tres establiments, respectivament.

Les noves botigues arriben tot i els resultats negatius de l'any passat de la companyia, que va perdre 110 milions d'euros a causa del tancament obligat de botigues arreu del món per la covid-19. Tot i que les vendes online s'han disparat, l'empresa catalana aposta per augmentar el nombre de botigues físiques en aquesta zona del planeta. 

Més informació
Mango perd 110 milions d'euros per la covid-19 tot i disparar les vendes online
Mango amplia la seu de Palau-solità amb 42 milions d'euros
Avui et destaquem
El més llegit