
21
d'Abril
de
2015
Act.
29
de Juny
de
2015
Mango va tancar l'exercici 2014 amb una facturació de 2.017 milions d'euros, fet que suposa un increment del 9,3% respecte a l'any anterior, i un benefici brut d'explotació (Ebitda) de 223 milions.
Segons ha informat aquest dimarts la companyia catalana de moda en un comunicat, el 82% de la xifra de negoci correspon a mercats estrangers i el 18% restant al mercat nacional.
Durant l'any passat, la marca amb seu a Palau-solità i Plegamans (Barcelona) va crear 2.331 llocs de treball a escala mundial, fet que suposa un increment del 17% respecte al 2013, dels quals uns 650 es van crear a Espanya; actualment, la companyia té una plantilla global de 15.700 treballadors.
Mango continua amb el seu pla d'expansió nacional i internacional mitjançant el concepte megastore creat el 2013 -botigues a partir de 800 metres quadrats amb totes o gran part de les línies del grup- i l'any passat va obrir 43 botigues d'aquest tipus, amb la previsió d'inaugurar-ne 75 més aquest any.
Actualment, Mango té més de 2.700 punts de venda a 109 països, i la venda online pesa el 9,1% de la facturació total de la companyia.
L'any passat es van incorporar 12 nous països, assolint un total de 76 països en què està disponible la venda online, i l'expansió aquest any se centrarà a Sud-Amèrica, Àsia i Àfrica, amb l'objectiu de poder completar l'oferta de producte a través del comerç electrònic a països on la marca ja està establerta amb botigues físiques.
Per línies de negoci, Mango Man va incorporar 90 nous punts de venda l'any passat, arribant a un total de 240 a més de 40 països; Mango Kids finalitza la seva tercera temporada amb 150 botigues en més de 50 mercats, i Violeta by Mango celebra el seu primer any amb 90 establiments a 15 països.
El grup preveu invertir 300 milions d'euros durant aquest any, destinats a noves obertures, reformes de botigues, i sistemes logístics i d'informació. La primera fase de les obres del nou parc logístic de Mango a Lliçà d'Amunt s'acabarà el gener del 2016, i s'edificaran 160.000 metres quadrats d'un total de 330.000.
Segons ha informat aquest dimarts la companyia catalana de moda en un comunicat, el 82% de la xifra de negoci correspon a mercats estrangers i el 18% restant al mercat nacional.
Durant l'any passat, la marca amb seu a Palau-solità i Plegamans (Barcelona) va crear 2.331 llocs de treball a escala mundial, fet que suposa un increment del 17% respecte al 2013, dels quals uns 650 es van crear a Espanya; actualment, la companyia té una plantilla global de 15.700 treballadors.
Mango continua amb el seu pla d'expansió nacional i internacional mitjançant el concepte megastore creat el 2013 -botigues a partir de 800 metres quadrats amb totes o gran part de les línies del grup- i l'any passat va obrir 43 botigues d'aquest tipus, amb la previsió d'inaugurar-ne 75 més aquest any.
Actualment, Mango té més de 2.700 punts de venda a 109 països, i la venda online pesa el 9,1% de la facturació total de la companyia.
L'any passat es van incorporar 12 nous països, assolint un total de 76 països en què està disponible la venda online, i l'expansió aquest any se centrarà a Sud-Amèrica, Àsia i Àfrica, amb l'objectiu de poder completar l'oferta de producte a través del comerç electrònic a països on la marca ja està establerta amb botigues físiques.
Per línies de negoci, Mango Man va incorporar 90 nous punts de venda l'any passat, arribant a un total de 240 a més de 40 països; Mango Kids finalitza la seva tercera temporada amb 150 botigues en més de 50 mercats, i Violeta by Mango celebra el seu primer any amb 90 establiments a 15 països.
El grup preveu invertir 300 milions d'euros durant aquest any, destinats a noves obertures, reformes de botigues, i sistemes logístics i d'informació. La primera fase de les obres del nou parc logístic de Mango a Lliçà d'Amunt s'acabarà el gener del 2016, i s'edificaran 160.000 metres quadrats d'un total de 330.000.