Mango Home, la línia de la llar de Mango, reforça la seva presència en el sector de la llar amb la inauguració de la seva segona botiga monogràfica a Barcelona, la tercera de la línia a escala mundial, que es troba al centre comercial l’Illa Diagonal. Amb una superfície de venda de 240 metres quadrats, i amb una plantilla de 12 persones, la botiga recrea una llar on els clients poden descobrir propostes per a totes les estances i gaudir d’una experiència de compra inspiradora.
En consonància amb els objectius marcats en el seu Pla Estratègic 4E 2024-2026, entre els quals hi ha l'obertura de 500 noves botigues fins al 2026, aquest pas consolida el creixement de la línia i el seu potencial, que des de la seva creació el 2021 ha aconseguit més que triplicar la seva mida i actualment és present en 34 mercats en línia, principalment a Europa i als Estats Units.
Mango Home inaugura la seva segona botiga a la ciutat comtal amb una superfície de venda de 240 metres quadrats i una plantilla de 12 persones
Núria Font, directora de Mango Home afirma que "Mango Home reflecteix la nostra aposta per una llar contemporània i acollidora, on cada estança està dissenyada amb cura per oferir als clients una experiència única. Gràcies a les nostres botigues podem ser a prop dels nostres clients i oferir-los una experiència de compra immersiva i inspiradora, ajudant-los a vestir cada racó de casa seva".
A la nova botiga del centre comercial l’Illa Diagonal es podran trobar productes per a totes les estances de la llar, basats en la proposta de valor de Mango Home, que se centra en la qualitat, l’estil contemporani i productes amb un caràcter únic, creant col·leccions que aportin calidesa i personalitat a les llars, sempre amb un enfocament en l’artesania i el disseny atemporal, i amb l’esperit mediterrani propi de la marca.
En aquesta etapa de creixement i expansió en botiga física, la línia ha reforçat la seva oferta comercial per tal d'abastar totes les estances de la llar, amb un portfoli que ha passat de 1.600 productes el 2024 a 6.000 el 2025, amb dues col·leccions a l'any. Després d'incorporar les categories de decoració i parament de la llar l'any passat, i la introducció de fragàncies i col·lecció tèxtil per a nadons i nens a principis de 2025, en la pròxima col·lecció de tardor/hivern s'inclouran noves línies de llums i il·luminació, miralls, làmines decoratives, espelmes i una gran col·lecció de Nadal.
Mango Home aposta per l'artesania i la col·laboració amb proveïdors locals, amb més del 60% del producte fet a Europa, i a la col·lecció es poden trobar vaixella pintada a mà, vidre bufat, gres reciclat o brodats manuals, entre altres tècniques artesanes ancestrals que s'han volgut recuperar i donar valor. Així mateix, la línia completa la seva proposta de valor amb nous productes únics fruit de col·laboracions amb artesans, com Mantas Ezcaray o Yutes.