Mapfre ven assegurances per Wallapop

Les dues companyies s'alien per millorar experiència d'usuari, innovació i seguretat

Wallapop és l'aplicació mòbil de compravenda de productes de segona mà Wallapop és l'aplicació mòbil de compravenda de productes de segona mà

Mapfre i la seva filial de venda directa online d'assegurances Verti han tancat un acord amb Wallapop per oferir els seus productes a la plataforma de compravenda, segons s'ha informat en un comunicat.

La col·laboració oferirà als clients de Wallapop la possibilitat de calcular al detall les assegurances de cotxe, moto, llar o bicicleta per després contractar-les a Mapfre o Verti.

Més info: Spaces obrirà un 'coworking' a la Torre Mapfre

Mapfre ha destacat que l'acord amb la plataforma de compra i venda de productes de segona mà suposa un pas més en el compromís del grup per millorar l'experiència d'usuari i per la transformació digital, alhora que aposta per la innovació constant en tots els seus processos i canals de distribució.

Per la seva banda, Wallapop, que compta amb més de 30 milions d'usuaris a Espanya i més de 100 milions de productes pujats a la plataforma, tindrà una seguretat més gran en les transaccions gràcies a les assegurances de Mapfre i Verti.

Més informació
La depreciació de les divises redueix els beneficis de Mapfre
Wallapop, també a l'ordinador
Avui et destaquem
El més llegit