L'agència de qualificació Moody's Investors Service España ha elevat aquest dimarts el rating de CaixaBank fins a A3 des de Baa1 després de millorar la valoració de la “fortalesa intrínseca” de l'entitat.
Segons es desprèn d'una comunicació amb la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), la qualificació del deute sènior no preferent ha pujat a A3 des de Baa1; la de deute subordinat de rang 2, a Baa1 des de Baa2, i el rating de deute AT1, a Baa3(hyb) des de Ba1(hyb).
Així mateix, l'agència ha confirmat les valoracions emissor a llarg i curt termini, de deute sènior preferent, de dipòsits i per risc de contrapartida. La perspectiva dels ratings emissor a llarg termini, sènior preferent i de dipòsits a llarg termini es manté estable.