Mr. Jeff arriba als Estats Units de la mà de Clean Ventures

El fons s'incorpora al capital de la startup, que s'incorporarà al mercat estatunidenc amb espais en botigues establertes i noves franquícies pròpies

Una de les botigues físiques que Mr.Jeff té a més de 30 països | Cedida Una de les botigues físiques que Mr.Jeff té a més de 30 països | Cedida

La startup valenciana de bugaderia Mr.Jeff consolida l’aterratge als Estats Units amb una aliança amb el fons de capital risc Clean Ventures. Després d’establir-se a 30 països amb més de 2.000 franquicies venudes, Jeff assoleix aquesta col·laboració amb el fons després d’una auditoria de 4.500 hores en què Clean Ventures ha entrevistat centenars de franquiciats de l’empresa en més de 20 països. Així, el fons passa a formar part del capital de l’empresa de cara al seu nou projecte nord-americà.

El model que proposa Clean Ventures, un fons gestionat per líders del sector de la bugaderia, és el d’integració d’espais Mr. Jeff en locals de bugaderia autoservei ja establerts. La prova pilot portarà la startup a tres locals de Clean Rite Centers, una cadena de superbotigues de rentat de roba, a la ciutat de Nova York. Després d’aquesta prova d’integració en altres botigues, Jeff s’obrirà també a operar mitjançant nous franquiciats a 13 estats triats segons les possibilitats de creixement del negoci en els seus entorns.

Des de Jeff són optimistes amb aquest procés d’expansió. Segons afirma l’empresa, el "madur model" de consum en el mercat del rentat autoservei de roba que hi ha als Estats Units, que aplega més del 85% dels negocis de bugaderia del país, ofereix a l’empresa "majors oportunitats de creixement i canvi en el consum". Tant Mr. Jeff com Clean Ventures confien a "trencar amb un model de consum desactualitzat mitjançant un model de negoci innovador i consolidat".

Les expectatives de la startup valenciana són, en aquest sentit, ambicioses. Segons afirma el fundador i CEO de Jeff, Eloi Gómez, amb l’entrada al mercat estatunidenc l’empresa espera "crear oportunitats per als emprenedors de negoci simple, amb un model consolidat i un servei basat en la tecnologia que fa la vida més fàcil per als consumidors". Per la seva banda, l’SVP de Clean Rite Centers Peter Stern, considera que Mr. Jeff "ha demostrat ser una franquícia de bugaderia amb una visió incomparable i un model de negoci que l’ha portat a consolidar-se internacionalment". Segons Stern, que és a més un dels gestors de Clean Ventures, la col·laboració amb l’empresa valenciana els ha tornat a "involucrar i emocionar amb el seu negoci i la indústria". 

Més informació
Mr Jeff vol ser la bugaderia més gran del món
Avui et destaquem
El més llegit