Munich aterra a la Xina, Japó i Corea

La firma barcelonina arriba als mercats asiàtics de la mà de distribuïdors locals i en una botiga multimarca

La firma barcelonina Munich ha aterrat en els mercats asiàtics de la Xina, Japó i Corea de la mà de distribuïdors locals, en els dos primers casos, i en una botiga multimarca shop in shop en el tercer.

L'empresa barcelonina de calçat i accessoris esportius i de moda ha precisat en un comunicat que aquestes obertures s'emmarquen en el pla d'expansió internacional de la companyia. Munich ja ha obert dues boutiques en les ciutats xineses de Xangai i Nanjing, i preveu obrir dos nous punts de venda abans de maig de 2014.

Al Japó, l'ensenya es ven en diverses botigues multimarca d'un distribuïdor local, mentre que a Corea es troba en un shop in shop dins del centre comercial Lotte, al centre de Seül.

Munich també és present en una altra quinzena de països, com França, Portugal i Rússia, i a Espanya compta amb més de 400 punts de venda multimarca i 11 botigues pròpies.

Avui et destaquem
El més llegit