
23
d'Abril
de
2015
Act.
23
d'Abril
de
2015
Naturhouse debutarà aquest divendres a Borsa a 4,80 euros per acció, el que implica que llança una capitalització de 288 milions d'euros i suposa el preu més baix de la banda indicativa de l'oferta pública de venda (OPV) d'entre 4,80 euros i 6 euros per títol. La firma especialitzada en la venda de productes dietètics i la reeducació d'hàbits alimentaris iniciarà la seva cotització en el parquet mitjançant la col·locació del 25% del seu capital exclusivament entre inversors qualificats a Espanya i l'estranger, valorat en 72 milions d'euros.
El president i fundador de Naturhouse, Félix Revuelta, serà l'encarregat de donar el tret de sortida a aquesta nova fase en la història de la companyia com a cotitzada amb el tradicional toc de campana, que tindrà lloc a les 12 hores al Palau de la Borsa de Madrid. El codi identificador assignat a efectes de la contractació de les accions de Naturhouse a través del Sistema d'Interconnexió Borsària (Mercat Continu) serà 'NTH'.
Continua la professionalització de la companyia
"La incorporació al parquet és un pas clau en el procés continuat de professionalització de la companyia, reforçarà la nostra estratègia internacional i suposa un altre pas endavant en el nostre intens procés de professionalització i transparència", ha afirmat Revuelta.
La sortida a Borsa de Naturhouse, immersa en el seu pla d'internacionalització amb els seus propis recursos, se suma a les de Cellnex, filial de telecomunicacions d'Abertis i a la fa poc anunciada del fabricant ferroviari Talgo, a les quals també està previst que s'uneixin pròximament les de Testa (societat de patrimoni de Sacyr) i el grup Isolux Corsán.
Aquest conjunt d'aterratges borsaris succeiran les dues estrenes que ja s'han realitzat aquest any, els d'Aena i Saeta (filial d'energies renovables de ACS). La companyia, d'acord amb les entitats coordinadores globals, Banc Santander i Société Générale, havia establert una banda de preus indicativa i no vinculant per a les accions d'entre 4,80 euros i 6 euros per títol.
15 milions de títols a cinc cèntims
L'oferta inicial d'accions serà de fins a 15 milions de títols de cinc cèntims de valor nominal cada un d'ells, representatius del 25% del capital social de Naturhouse, integrat per un total de 60 milions de títols. L'import inicial de l'oferta podrà ampliar-se en el supòsit que s'exerciti l'opció de green shoe.
La sortida a Borsa es realitzarà únicament mitjançant una venda d'accions en mans del Grup Kiluva, propietari de Naturhouse i controlat per Revuelta, per la qual cosa no seran ofertes accions de nova emissió. El grup, que al tancament de l'exercici 2014 mancava d'endeutament financer net i que no necessita fer inversions rellevants per créixer, s'ha marcat un objectiu mínim de pay-out del 80% dels beneficis consolidats després de la sortida a borsa.
La companyia ha destacat que l'oferta té com a objectiu ampliar la seva base accionarial i facilitar el seu accés als mercats de capitals. Després de l'oferta, la participació de Kiluva en Naturhouse oscil·larà entre un 75% i un 72,5%, en funció que s'exerciti l'opció de green shoe en la seva totalitat o no, de manera que seguirà exercint el control sobre la firma especialitzada en la venda de productes dietètics i la reeducació d'hàbits alimentaris.
El president i fundador de Naturhouse, Félix Revuelta, serà l'encarregat de donar el tret de sortida a aquesta nova fase en la història de la companyia com a cotitzada amb el tradicional toc de campana, que tindrà lloc a les 12 hores al Palau de la Borsa de Madrid. El codi identificador assignat a efectes de la contractació de les accions de Naturhouse a través del Sistema d'Interconnexió Borsària (Mercat Continu) serà 'NTH'.
Continua la professionalització de la companyia
"La incorporació al parquet és un pas clau en el procés continuat de professionalització de la companyia, reforçarà la nostra estratègia internacional i suposa un altre pas endavant en el nostre intens procés de professionalització i transparència", ha afirmat Revuelta.
La sortida a Borsa de Naturhouse, immersa en el seu pla d'internacionalització amb els seus propis recursos, se suma a les de Cellnex, filial de telecomunicacions d'Abertis i a la fa poc anunciada del fabricant ferroviari Talgo, a les quals també està previst que s'uneixin pròximament les de Testa (societat de patrimoni de Sacyr) i el grup Isolux Corsán.
Aquest conjunt d'aterratges borsaris succeiran les dues estrenes que ja s'han realitzat aquest any, els d'Aena i Saeta (filial d'energies renovables de ACS). La companyia, d'acord amb les entitats coordinadores globals, Banc Santander i Société Générale, havia establert una banda de preus indicativa i no vinculant per a les accions d'entre 4,80 euros i 6 euros per títol.
15 milions de títols a cinc cèntims
L'oferta inicial d'accions serà de fins a 15 milions de títols de cinc cèntims de valor nominal cada un d'ells, representatius del 25% del capital social de Naturhouse, integrat per un total de 60 milions de títols. L'import inicial de l'oferta podrà ampliar-se en el supòsit que s'exerciti l'opció de green shoe.
La sortida a Borsa es realitzarà únicament mitjançant una venda d'accions en mans del Grup Kiluva, propietari de Naturhouse i controlat per Revuelta, per la qual cosa no seran ofertes accions de nova emissió. El grup, que al tancament de l'exercici 2014 mancava d'endeutament financer net i que no necessita fer inversions rellevants per créixer, s'ha marcat un objectiu mínim de pay-out del 80% dels beneficis consolidats després de la sortida a borsa.
La companyia ha destacat que l'oferta té com a objectiu ampliar la seva base accionarial i facilitar el seu accés als mercats de capitals. Després de l'oferta, la participació de Kiluva en Naturhouse oscil·larà entre un 75% i un 72,5%, en funció que s'exerciti l'opció de green shoe en la seva totalitat o no, de manera que seguirà exercint el control sobre la firma especialitzada en la venda de productes dietètics i la reeducació d'hàbits alimentaris.