
Home Meal, empresa titular de la cadena de botigues de menjar casolà per portar Nostrum, preveu tancar aquest any amb unes vendes superiors als 20 milions d'euros, cosa que suposaria triplicar les de l'exercici 2012, en què va facturar 7,2 milions.
Nostrum compta actualment amb 110 botigues a set comunitats autònomes, a més d'Andorra i Perpinyà (França), mentre que a final del 2012 comptava amb 47 establiments.
La previsió de Home Meal és arribar als 120 punts de venda a final d'aquest any, segons ha informat aquest divendres la companyia, que vol seguir creixent a Espanya i d'altres països d'Europa. Per fer front a aquest procés d'expansió, l'empresa planeja començar a cotitzar al mercat Alternatiu Borsari (MAB) abans de final d'any.
Fundada el 1998, Home Meal té la seva seu a Sant Vicenç de Castellet (Bages) i dóna feina a prop de 500 persones, 300 d'elles a la xarxa de franquícies.
La cadena presidida per Quirze Salomó produeix i distribueix a través de les seves 110 botigues Nostrum una mitjana de 40.000 plats al dia.