
17
de Març
de
2016
Act.
17
de Març
de
2016
La constructora OHL ha venut la seva participació del 35% que ostentava de l'L9 de Metro de Barcelona, una operació que s'ha tancat fa poc, han confirmat fonts de la companyia presidida per Juan Miguel Villar Mir.
Segons publica Expansión aquest dijous, OHL ha venut aquesta participació al fons britànic Aberdeen per 42 milions d'euros, si bé l'operació supera els 100 milions si s'inclou el deute associada.
OHL ostentava aquesta participació a la societat Concessions Estacions Aeroport L9 (Ceal), que va assumir la concessió de 13 estacions de la línia, totes les del mateix tram i que corresponen a la majoria del tram inaugurat al febrer entre Zona Universitària i l'Aeroport de Barcelona.
No es tracta de la primera venda d'una concessió, ja que Comsa també va vendre a Allianz Capital Partners el 36,5% que tenia a les estacions del tram que uneix Zona Universitària amb la Zona Franca i de les estacions dels ramals que connecten La Sagrera amb Can Zam i Gorg.
Aberdeen també es va fer amb el 20% que OHL tenia a la Ciutat de la Justícia de l'Hospitalet de Llobregat i Barcelona.
Segons publica Expansión aquest dijous, OHL ha venut aquesta participació al fons britànic Aberdeen per 42 milions d'euros, si bé l'operació supera els 100 milions si s'inclou el deute associada.
OHL ostentava aquesta participació a la societat Concessions Estacions Aeroport L9 (Ceal), que va assumir la concessió de 13 estacions de la línia, totes les del mateix tram i que corresponen a la majoria del tram inaugurat al febrer entre Zona Universitària i l'Aeroport de Barcelona.
No es tracta de la primera venda d'una concessió, ja que Comsa també va vendre a Allianz Capital Partners el 36,5% que tenia a les estacions del tram que uneix Zona Universitària amb la Zona Franca i de les estacions dels ramals que connecten La Sagrera amb Can Zam i Gorg.
Aberdeen també es va fer amb el 20% que OHL tenia a la Ciutat de la Justícia de l'Hospitalet de Llobregat i Barcelona.