• Empresa
  • Parques Reunidos i FC Barcelona s'alien per l'oci

Parques Reunidos i FC Barcelona s'alien per l'oci

L'operador i el club català s'uneixen per desenvolupar cinc centres arreu del món durant els propers cinc anys

El FC Barcelona i Parques Reunidos han signat un acord per impulsar cinc centres temàtics d'oci | Cedida
El FC Barcelona i Parques Reunidos han signat un acord per impulsar cinc centres temàtics d'oci | Cedida
Europa Press
Madrid
14 de Maig de 2018
Act. 14 de Maig de 2018

Parques Reunidos i el FC Barcelona han arribat a un acord per desenvolupar cinc centres temàtics d'oci a tot el món durant els propers cinc anys, segons ha informat aquest dilluns l'operador de parcs. Tot i això, no ha transcendit l'import de l'operació.

 

Els complexos, que ocuparan una superfície mitjana de 5.000 metres quadrats, estaran completament dedicats al club català que té més de 1.200 penyes esportives. Així doncs, visitants de totes les edats podran gaudir d'una experiència d'immersió en aquest nou concepte d'entreteniment, basada en la història, els valors, els jugadors i els moments històrics del club, amb una divertida experiència familiar d'oci i esport que combinarà educació física i entreteniment a través d'activitats interactives.

L'acord amb el FC Barcelona, forma part de l'estratègia de creixement de Parques Reunidos per desenvolupar centres d'oci d'interior en centres comercials i edificis urbans emblemàtics. Per aconseguir-ho, el grup ha aconseguit acords, a més d'amb el Barça, amb altres marques reconegudes internacionalment com Discovery, Lionsgate i Nickelodeon, a més de desenvolupar un format propi, Atlantis Aquarium.

 

"Amb aquests centres, Parques Reunidos serà la primera empresa que ofereixi, de la mà d'un dels millors equips del món, una innovadora i apassionant experiència d'oci i esport para tots els amants del futbol a Àsia, els Estats Units i Europa", ha explicat el conseller delegat de Parques Reunidos, Fernando Eiroa.

El vicepresident i responsable de l'Àrea de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Rierol, ha confiat que serveixi per projectar la marca de l'equip en territoris estratègics com els Estats Units o països asiàtics, oferint als seus seguidors "una experiència 100% Barça" i al mateix temps obtindran una nova via d'ingressos.