PepsiCo inverteix 70 milions d'euros en un 'hub' a Barcelona

Aquesta inversió podria suposar la contractació d'uns 400 treballadors

PepsiCo emprèn el camí cap a la sostenibilitat | iStock PepsiCo emprèn el camí cap a la sostenibilitat | iStock

PepsiCo ha decidit instal·lar a Barcelona el seu nou hub digital mundial. Aquesta inversió costaria al voltant d'uns 70 milions d'euros, segons ha avançat el diari La Vanguardia. A més a més, podria suposar la contractació d'unes 400 persones per a suplir les necessitats d'aquest nou establiment. La idea principal de la companyia és posar en funcionament un laboratori de tècnics "altament qualificats" encarregats de la coordinació de la transició digital de la companyia alimentària a tot el planeta.

Per tal de millorar la tencologia i la digitalització, PepsiCo ja va firmar -a finals de l'any passat- un acord de col·laboració amb l'associació Tech Barcelona per a incorporar-se, millorar i enriquir l'ecosistema emprenedor de la capital catalana. Actualment, aquest hub entrarà en funcionament amb l'objectiu de millorar la gestió i l'agilitat de la multinacional en generar una millor experiència de compra pel consumidor.

Barcelona s'ha convertit en un dels destins preferits de les multinacionals per invertir en innovació i talent. La quantitat de hub a la capital catalana no deixa de créixer i li estan donant un gran reconeixement mundial en l'àmbit de la innovació i l'ecosistema emprenedor.

Més informació
Coca-Cola o Pepsi?
Avui et destaquem
El més llegit