Peroxfarma incrementa les seves vendes a Singapur un 52% en dos anys

La farmacèutica catalana assoleix un volum de negoci de 240.000 euros

Singapur és l'entrada del mercat asiàtic per a moltes empreses catalanes
Singapur és l'entrada del mercat asiàtic per a moltes empreses catalanes

El laboratori farmacèutic català Peroxfarma ha incrementat les seves vendes a Singapur un 52% en dos anys des que va començar a comercialitzar la seva gamma de complements alimentaris al país el 2015.

Des de llavors, l'empresa ha aconseguit un volum de negoci de 240.000 euros de la seva línia de suplements alimentosos, Epaplus Arthicare, l'any 2017, segons ha informat la Conselleria d'empresa de la Generalitat en un comunicat.

Més info: Singapur, la Suïssa asiàtica

Peroxfarma, especialitzada en suplements alimentaris i productes de dermocosmètica, ha rebut el suport d'Acció -l'agència de la Generalitat per a la competitivitat de l'empresa-, a través de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Singapur per introduir-se al país.

Amb més de cent treballadors, té una filial a Portugal i està treballant en la seva expansió internacional en altres països del Sud-est asiàtic i Orient Mitjà.

Per a Peroxfarma, la presència internacional és part del seu model de negoci: "Fa solament quatre anys teníem presència en dos mercats, però actualment exportem a més de 15 països i seguim treballant per construir marques globals", ha subratllat la responsable d'exportacions de l'empresa, Carla Gros.

Més informació
Singapore Airlines farà vols entre el Prat i Singapur sense escala
Catalunya promocionarà a Singapur els castells
Eurofragance obre un centre a Singapur per créixer a Àsia
Avui et destaquem
Comentaris