• Empresa
  • Premien el RACC per la seva experiència de client

Premien el RACC per la seva experiència de client

La consultora Stiga entrega el guardó a l'asseguradora pe la satisfacció dels seus clients

Una de les seus del RACC
Una de les seus del RACC
Redacció VIA Empresa
06 de Maig de 2016
Act. 06 de Maig de 2016
El president del RACC, Josep Mateu, ha rebut de mans de Xavier Fernández, soci director de Stiga a Barcelona –en un acte celebrat a la seu del RACC- el premi Líder en Experiència Client, que situa el Club com l'entitat a Espanya que proporciona una millor experiència de client en l'àmbit de les assegurances de l'automòbil. El RACC ha liderat el rànquing durant el 2015 per la major proporció de Clients Compromesos, és a dir, d'aquells que no només es mostren molt satisfets amb el servei rebut sinó que, a més, confirmen que continuaran sent clients en el futur i es mostren disposats a recomanar la companyia.



Aquest premi és un nou al·licient per al Club que aspira a millorar any rere any la qualitat i la diversitat dels productes d'assegurances que ofereix a més d'un milió de persones i les seves famílies, i que li permet gestionar anualment més de 600.000 pòlisses d'assegurances de diferents rams.

El RACC també s'ha posicionat com una de les entitats millor valorades pels seus clients a escala global en l'estudi anual de la consultora Stiga, en el qual participen les 200 principals organitzacions empresarials, representatives totes elles dins dels seus respectius mercats. Així, el Club és la segona empresa millor valorada de tots els sectors pels seus clients.

Anualment i des de 2005, mitjançant l'Índex d'Experiència de Clients (ISCX), Stiga premia a les empreses líders que millor maximitzen l'experiència de clients obtenint major proporció d'usuaris compromesos amb la companyia. Aquest estudi es realitza a través d'un mostreig aleatori que assegura la representativitat per província, sexe i edat, amb més de 16.000 opinions que avaluen 8 sectors econòmics, i que es desagreguen en 22 subsectors d'activitat. S'avaluen de manera continuada els nivells de Qualitat Percebuda (Imatge, Preu, Servei) i els seus efectes: Fidelitat (continuïtat d'ús vs abandonament) i Prescripció (intenció de recomanar).