
08
de Març
de
2017
Act.
08
de Març
de
2017
El RACC ha rebut per segon any consecutiu el premi Líder en Experiència Client per part de la consultora Stiga, "especialista en mesurar, analitzar i millorar l'experiència de client", segons ha informat l'asseguradora en un comunicat.
Aquest reconeixement situa el Club com l'entitat a l'Estat espanyol que proporciona una millor experiència de client en l'àmbit de les assegurances d'automòbil. El RACC lidera el rànquing des de 2015 per la proporció més gran de Clients Compromesos, és a dir, d'aquells que no només es mostren molt satisfets amb el servei rebut sinó que, a més, confirmen que continuaran sent clients en el futur i es mostren disposats a recomanar la companyia.
Amb aquest reconeixement el RACC es manté en un "grup selecte de companyies, totes líders en els seus sectors, que compten amb una àmplia experiència i destaquen per la qualitat dels serveis prestats als seus clients", afirma la companyia en el comunicat.
Anualment i des de 2005, mitjançant l'Índex d'Experiència de Clients (ISCX), Stiga premia les empreses que ofereixen la millor experiència als seus clients obtenint un percentatge més alt d'usuaris compromesos amb la companyia.
Aquest reconeixement situa el Club com l'entitat a l'Estat espanyol que proporciona una millor experiència de client en l'àmbit de les assegurances d'automòbil. El RACC lidera el rànquing des de 2015 per la proporció més gran de Clients Compromesos, és a dir, d'aquells que no només es mostren molt satisfets amb el servei rebut sinó que, a més, confirmen que continuaran sent clients en el futur i es mostren disposats a recomanar la companyia.
Amb aquest reconeixement el RACC es manté en un "grup selecte de companyies, totes líders en els seus sectors, que compten amb una àmplia experiència i destaquen per la qualitat dels serveis prestats als seus clients", afirma la companyia en el comunicat.
Anualment i des de 2005, mitjançant l'Índex d'Experiència de Clients (ISCX), Stiga premia les empreses que ofereixen la millor experiència als seus clients obtenint un percentatge més alt d'usuaris compromesos amb la companyia.