Públic i marques es donen el sí a la Bridal Fashion Week

La fira de moda nupcial de Barcelona tanca la 27a edició amb 18.900 assistents, un 5% més que l'any passat

La Barcelona Bridal Fashion Week de Fira de Barcelona ha tancat aquest diumenge la seva edició de 2017 en la qual han destacat les apostes per l'alta costura i la moda; i on els negocis han centrat el seu 27è aniversari.

Fins a 308 marques, un 15% més que el 2016, han passat pel certamen, en el qual s'han registrat 850 compradors estratègics, un 30% més que l'any passat, procedents sobretot d'Itàlia, el Regne Unit, França, Alemanya, Portugal, Bèlgica i Països Baixos, a més dels Estats Units, segons ha informat Fira de Barcelona en un comunicat.

25 marques de prestigi han triat la Barcelona Bridal Fashion Week per presentar les seves creacions de la temporada de primavera i estiu de 2018, a les que cal afegir la destacada desfilada inaugural d'Ángel Sánchez, un dels dissenyadors de Sandra Bullock, Eva Longoria i Meryl Streep.

A falta de xifres definitives, l'organització calcula que han passat pel recinte unes 18.900 persones entre assistents a desfilades i professionals, un 5% més que el 2016.

En aquesta 27a edició s'ha notat un increment de marques, compradors, així com de mitjans de comunicació interessats en l'esdeveniment.
Avui et destaquem
El més llegit