Puig tanca la compra del maquillatge britànic Charlotte Tilbury

La companyia catalana, que controlarà una participació majoritària, no ha especificat l'import de l'operació

Marc Puig, president de Puig. | ACN Marc Puig, president de Puig. | ACN

La companyia de moda i perfums Puig ha anunciat aquest dijous l'adquisició de Charlotte Tilbury, una marca britànica fundada el 2013 i especialitzada en l'elaboració de productes de maquillatge. A través d'un comunicat, la firma catalana ha detallat que controlarà una participació majoritària de la marca. La resta seguirà en mans de la fundadora Charlotte Tilbury, que també mantindrà el càrrec de presidenta.

L'operació ha comptat amb la col·laboració del banc d'inversió BDT Capital Partners, que ha proporcionat part del capital per tancat la compra. Puig no ha especificat l'import de l'operació, però fonts del sector citades per Bloomberg assenyalen que l'empresa catalana valora Charlotte Tilbury en 1.000 milions de dòlars (891,5 MEUR).

Segons el conseller delegat de Puig, Marc Puig, l'adquisició és una fita "clau" per "desenvolupar un sòlid negoci de maquillatge i cura de la pell". "La compra d'una participació majoritària de Charlotte Tilbury incorporarà una marca de maquillatge i cura de la pell consolidada i de ràpid creixement a la cartera de marques de moda, fragàncies i bellesa de Puig", resa el comunicat.

Creat l'any 2013 per la maquilladora Charlotte Tilbury, el negoci que ha adquirit Puig disposa de productes com la crema hidratant 'Magic Cream' i la col·lecció de maquillatge, llapis de llavis i ombra d'ulls 'Pillow Talk'.

Més informació
Puig produeix 9.500 unitats de gel hidroalcohòlics
Puig bat rècord de benefici amb 242 milions d'euros
Avui et destaquem
El més llegit