L'empresa de perfumeria i moda Puig ha anunciat avui la compra de les marques Penhaligon's i L'Artisan Parfumeur, que es farà efectiva avui mateix, amb l'objectiu d'expandir-se en la categoria de fragàncies de luxe i amb les quals es posiciona dins la categoria de fragàncies d'alta gamma.
Segons Puig, que no ha fet públic el preu de l'operació ni els detalls de la mateixa, Penhaligon's London és una de les cases britàniques de fragàncies més prestigioses, el perfum més emblemàtic de les quals és Blenheim Buquet, creat el 1902 per al duc de Marlborough, i que té la seva pròpia xarxa de distribució i presència arreu del món.
De la seva banda, L'Artisan Parfumeur París és una marca artesanal, que treballa amb els seus propis mestres artesans per crear perfums autèntics i innovadors.
La marca francesa disposa d'una xarxa de botigues a França i té presència arreu del món.
Puig té com a objectiu seguir expandint la seva presència dins la categoria de fragàncies de luxe i aquesta adquisició posiciona l'empresa dins la creixent categoria de fragàncies d'alta gamma.
Puig és una empresa familiar de moda i fragàncies, que té la seva seu a Barcelona i, en l'actualitat, està dirigida per la tercera generació de la família.
Puig, que va registrar uns ingressos de 1.499 milions d'euros el 2013, ven els seus productes a més de 140 països, amb marques pròpies com Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne i Jean Paul Gaultier o llicències com Prada, Valentino, Comme des Garçons i fragàncies Celebrities.
Segons Puig, que no ha fet públic el preu de l'operació ni els detalls de la mateixa, Penhaligon's London és una de les cases britàniques de fragàncies més prestigioses, el perfum més emblemàtic de les quals és Blenheim Buquet, creat el 1902 per al duc de Marlborough, i que té la seva pròpia xarxa de distribució i presència arreu del món.
De la seva banda, L'Artisan Parfumeur París és una marca artesanal, que treballa amb els seus propis mestres artesans per crear perfums autèntics i innovadors.
La marca francesa disposa d'una xarxa de botigues a França i té presència arreu del món.
Puig té com a objectiu seguir expandint la seva presència dins la categoria de fragàncies de luxe i aquesta adquisició posiciona l'empresa dins la creixent categoria de fragàncies d'alta gamma.
Puig és una empresa familiar de moda i fragàncies, que té la seva seu a Barcelona i, en l'actualitat, està dirigida per la tercera generació de la família.
Puig, que va registrar uns ingressos de 1.499 milions d'euros el 2013, ven els seus productes a més de 140 països, amb marques pròpies com Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne i Jean Paul Gaultier o llicències com Prada, Valentino, Comme des Garçons i fragàncies Celebrities.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.