Puig dispara el benefici un 23% per l'aposta internacional

L'empresa de perfumeria i moda guanya 155 milions d'euros el 2016 i obre filials a Colòmbia i Austràlia

La multinacional de perfumeria i moda Puig ha registrat un benefici de 155 milions d'euros el 2016, un 23% més que l'any anterior, i unes vendes de 1.790 milions d'euros, un 9% més, que preveu elevar als 2.000 milions aquest any, seguint el seu pla estratègic.

En roda de premsa aquest dilluns, el president i conseller delegat de la companyia, Marc Puig, ha destacat la seva aposta pel creixement internacional -actualment suposa un 85% de les vendes- malgrat la volatilitat dels mercats emergents i l'efecte dels tipus de canvi, i ha anunciat la creació de filials a Colòmbia i Austràlia, que se sumen a una joint venture a Singapur per al sud-est asiàtic.

Puig ven en més de 150 països i compta amb 22 filials, i el creixement del 2017 el preveu sustentar en llançaments de les seves marques existents, sense previsió d'adquisicions, encara que són proactius i aprofitaran l'oportunitat de comprar si sorgeix una bona oportunitat, ha sostingut el directiu.
Avui et destaquem
El més llegit