• Empresa
  • Rafa Nadal protagonitza la nova campanya publicitària de Banc Sabadell

Rafa Nadal protagonitza la nova campanya publicitària de Banc Sabadell

La campanya mostra diversos aspectes de la vida privada de Rafa Nadal
La campanya mostra diversos aspectes de la vida privada de Rafa Nadal
Redacció
17 d'Octubre de 2014 - 03:10
Act. 17 d'Octubre de 2014 - 17:47
El tenista Rafa Nadal i el periodista i escriptor John Carlin protagonitzen la nova campanya publicitària de Banc Sabadell, que s'ha començat a difrondre aquest divendres.

La campanya té com a objectiu principal reforçar el posicionament de Banc Sabadell. Una entitat que destaca per prestar als clients un assessorament proper i personalitzat, facilitat en gran mesura per les noves tecnologies.

Converses personals
Els anuncis es basen difondre algunes converses privades mantingudes a distància entre el tennista i el periodista (que en la vida real tenen una llarga amistat) en diversos moments, des de diferents ciutats i mitjançant distints canals de comunicació. Les converses s'han registrat mitjançant una aplicació instal·lada en els seus dispositius i es podran veure a la microsite. També es difondrà la campanya a través dels grans mitjans de comunicació, Internet i xarxes socials.

Amb la campanya, es mostraran algun dels aspectes de la vida personal de Rafa Nadal, qui es va convertir el passat mes d'abril en el nou ambaixador de la marca Banc Sabadell a tot el món.

Per a aquesta nova campanya, Banc Sabadell ha confiat un cop més en SCPF, responsable, des de 2010, de les campanyes publicitàries de l'entitat. També s'ha previst l'edició d'un ebook totalment gratuït, que inclourà tots els diàlegs i altres continguts addicionals.