09
de Gener
de
2014 - 01:05
L'automobilística Seat va vendre 355.000 unitats el 2013, cosa que suposa un augment del 10,6% de les seves vendes respecte al tancament de l'any anterior i la xifra més alta dels últims cinc anys. En un comunicat, la companyia ha destacat la "reconquesta d'Europa" de l'automobilística, que el 2013 va registrar un augment de vendes del 9,4%, fins a 273.200 unitats, malgrat ser un exercici de contracció per al sector.
Seat va vendre 58.900 cotxes a l'Estat espanyol, fet que suposa un augment del 6%, una xifra que se situa per damunt de l'evolució del mercat, on les vendes van créixer un 3,3% de mitjana.
L'impuls alemany a Europa
A Alemanya –el seu principal mercat– Seat va facturar 76.600 vehicles, un 20,3% més que el 2012, i es va situar com la marca generalista que més va créixer al país germànic durant aquest exercici.
La companyia amb seu a Martorell (Baix Llobregat) també va créixer al Regne Unit ( 17%), Suïssa ( 5,2%) i Dinamarca ( 37,6%) al llarg de 2013.
Gran creixement intercontinental
Fora del continent europeu, Seat va créixer un 13% gràcies a la seva empenta a zones com el Nord de l'Àfrica, el Pròxim Orient i Centre-amèrica.
El lideratge del Seat León
El model amb més sortida a tot el món durant el 2013 va ser el Seat León, amb un increment del 44% i més de 102.000 unitats venudes. La companyia confia a mantenir la bona marxa d'aquesta línia per a 2014.
"El 2014, malgrat les dificultats que encara persisteixen a l'entorn econòmic, seguirem treballant dur per seguir progressant", ha assegurat el president de la companyia, Jürgen Stackman.
Fi a l'ERO temporal
Precisament, aquesta setmana Seat ha anunciat que ha deixat d'aplicar l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) temporal que va aprovar el setembre passat per a les línies de producció de la fàbrica de Martorell (Baix Llobregat).
La companyia pertanyent al grup Volkswagen pretén mantenir aquesta suspensió durant tot el 2014 a causa de l'augment de la càrrega de treball.
Seat va vendre 58.900 cotxes a l'Estat espanyol, fet que suposa un augment del 6%, una xifra que se situa per damunt de l'evolució del mercat, on les vendes van créixer un 3,3% de mitjana.
L'impuls alemany a Europa
A Alemanya –el seu principal mercat– Seat va facturar 76.600 vehicles, un 20,3% més que el 2012, i es va situar com la marca generalista que més va créixer al país germànic durant aquest exercici.
La companyia amb seu a Martorell (Baix Llobregat) també va créixer al Regne Unit ( 17%), Suïssa ( 5,2%) i Dinamarca ( 37,6%) al llarg de 2013.
Gran creixement intercontinental
Fora del continent europeu, Seat va créixer un 13% gràcies a la seva empenta a zones com el Nord de l'Àfrica, el Pròxim Orient i Centre-amèrica.
El lideratge del Seat León
El model amb més sortida a tot el món durant el 2013 va ser el Seat León, amb un increment del 44% i més de 102.000 unitats venudes. La companyia confia a mantenir la bona marxa d'aquesta línia per a 2014.
"El 2014, malgrat les dificultats que encara persisteixen a l'entorn econòmic, seguirem treballant dur per seguir progressant", ha assegurat el president de la companyia, Jürgen Stackman.
Fi a l'ERO temporal
Precisament, aquesta setmana Seat ha anunciat que ha deixat d'aplicar l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) temporal que va aprovar el setembre passat per a les línies de producció de la fàbrica de Martorell (Baix Llobregat).
La companyia pertanyent al grup Volkswagen pretén mantenir aquesta suspensió durant tot el 2014 a causa de l'augment de la càrrega de treball.