• Empresa
  • Sidorme invertirà 20 milions per duplicar els seus hotels

Sidorme invertirà 20 milions per duplicar els seus hotels

La cadena vol arribar a la trentena d'establiments en els pròxims tres anys

La companyia obrirà nous hotels a Madrid i Sant Sebastià
La companyia obrirà nous hotels a Madrid i Sant Sebastià
Europa Press
06 de Gener de 2016
Act. 06 de Gener de 2016
La cadena Sidorme preveu duplicar el nombre d'hotels en els pròxims tres anys i acostar-se així als 30 establiments el 2018, per la qual cosa invertirà uns 20 milions d'euros, que se sumaran als deu milions que ha invertit entre 2013 i 2015.

Ara mateix en té deu que ja estan operatius, i en els pròxims mesos n'inaugurarà tres a Madrid i un a Sant Sebastià, segons ha explicat el conseller delegat de Sidorme, Jairo González, en una entrevista d'Europa Press.

La cadena, amb seu a Viladecans (Barcelona) va obrir el primer hotel a Mollet del Vallès (Barcelona) el 2006, i en té també a Figueres (Girona), Girona, Granollers (Barcelona), Viladecans, València, Albacete, Granada, Las Rozas i el carrer Fuencarral de Madrid.

Consolidar la presència a Madrid
L'estratègia passa per créixer en els centres urbans "sense deixar de banda les ciutats perifèriques com fins ara", i fer-ho sobretot a Madrid, on els preus immobiliaris són més assequibles i més adequats per al model de negoci de la cadena que a Barcelona, on Sidorme no té plans a curt termini.

De moment, no es planteja sortir d'Espanya, i on més preveu créixer és a la capital espanyola, on pretén arribar a tenir entre vuit i deu establiments en els pròxims tres anys.

Ara mateix té set hotels en propietat i tres de lloguer, i l'objectiu és "ser més hotelers que immobiliaris", per la qual cosa els nous establiments seran sobretot de lloguer.

Creixement accelerat
Sidorme tancarà aquest any amb una facturació de 10 milions d'euros, fet que suposa un augment del 45% respecte al 2014; un Ebitda de 2,7 milions ( 60%) i un benefici net d'1,3 milions, un total que significa triplicar el de l'any passat.

Amb vista al 2016, la intenció és tornar a créixer un 50% en vendes, un 60% en resultat brut d'explotació i duplicar el benefici net.