• Empresa
  • TAPP Water inicia l'aventura nord-americana

TAPP Water inicia l'aventura nord-americana

La startup llança al mercat una nova aixeta amb cartutxos biodegradables per consolidar-se als Estats Units i al Canadà

Els socis fundadors de TAPP Water | Cedida
Els socis fundadors de TAPP Water | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
16 de Juliol de 2018

TAPP Water ha llançat al mercat el seu nou filtre per a l'aigua de l'aixeca, TAPP 2, el primer amb cartutxos biodegradables. Amb aquest producte la startup barcelonina inicia ara la seva marxa als Estats Units i al Canadà, països que se sumen a Alemanya, Gran Bretanya i Itàlia en el seu procés d'internacionalització.

 

TAPP 2 s'ha finançat mitjançant una campanya de crowdfunding, iniciada al novembre de l'any passat a través de Indiegogo. Amb ella s'han recaptat prop de 45.000 euros, que han anat destinats a la producció i futura comercialització del producte dins i fora de les nostres fronteres. La distribució del producte es realitza a través de la web de TAPP Water i pròximament també en Amazon.com, la qual cosa facilitarà la seva comercialització a Nord Amèrica.

L'empresa va ser fundada l'any 2016 de la mà de cinc socis, tots ells amb un objectiu comú: reduir la contaminació plàstica i la petjada de CO2, entre tots i amb un simple gest: beure aigua de l'aixeta. TAPP 1, el primer producte de la companyia, es va llançar al mercat al juny de 2016 i la startup ja ha venut més de 15.000 productes, especialment a les regions del Mediterrani, les que presenten majors concentracions de calç i clor en l'aigua.

 

Amb el llançament de TAPP 2 i l'expansió a Amèrica del Nord i Canadà, TAPP Water preveu que aquest mercat suposi el 20% de la facturació de la companyia durant 2018. En total, la startup barcelonina té l'objectiu d'aconseguir 47.000 unitats venudes i tancar l'any amb 1 milió d'euros de facturació. Això permetrà evitar el desbaratamiento de més de 169 milions d'ampolles de plàstic, l'equivalent a 846 camps de futbol replets d'ampolles.