Tous dispara les vendes online un 130%

La firma de joieria supera els 400 milions d'euros en vendes, un 9,4% més que l'any anterior

El comerç electrònic de Tous guanya pes
El comerç electrònic de Tous guanya pes
La firma de joieria i complements Tous ha aconseguit unes vendes de 403 milions d'euros el 2016, un 9,4% més que l'any anterior, amb un creixement a escala nacional del 6% i del 10% a escala internacional. En comerç electrònic la companyia ha aconeguit un increment del 130%, segons ha informat aquest dilluns en un comunicat.

La presidenta de Tous, Alba Tous, ha indicat que el comerç electrònic -actiu en 10 països després d'incorporar Polònia, Rússia i Grècia- ja representa més del 4% de les vendes de l'empresa, que té com a negoci principal la joieria, línia que suposa un 67% del total de les vendes del 2016, seguida per les bosses i accessoris que representen el 16%.

La companyia, amb seu a Manresa, durant el 2016 ha obert 50 botigues a Espanya i a la resta del món estrenant-se en mercats com la República Txeca i Qatar. A més a més, Tous ha complert els seus plans de creixement a la Xina, amb 15 inauguracions i la previsió de dos nous establiments insígnia a Xangai, en el primer trimestre d'aquest 2017.
Avui et destaquem
Comentaris