
12
de Gener
de
2016
Act.
12
de Gener
de
2016
El grup de venda en línia de material esportiu Tradeinn ha tancat l'any 2015 amb una facturació de 50 milions d'euros. Aquest increment suposa un creixement del 56% en relació amb l'any anterior, en línia amb l'increment de clients i del seu nombre de referències.
La companyia, que gestiona una mitjana de més de 2.500 comandes diàries, comercialitza mig milió d'articles i l'octubre passat va assolir la xifra de 4 milions de comandes.
Tradeinn va facturar el 2014 un total de 32 milions d'euros i és el distribuïdor oficial de més de 1.000 marques. L'empresa de Celrà ven a 193 països des de les seves 13 botigues en línia.
David Marín, director del grup Tradeinn, va fundar la botiga en ínia de submarinisme Scubastore el 1998. A més de les botigues en línia, disposa d'un establiment físic a la població gironina, amb una àrea comercial de 200m2 i un magatzem de 8.000 m2, des d'on gestiona més de 2.500 comandes diàries.
La companyia, que gestiona una mitjana de més de 2.500 comandes diàries, comercialitza mig milió d'articles i l'octubre passat va assolir la xifra de 4 milions de comandes.
Tradeinn va facturar el 2014 un total de 32 milions d'euros i és el distribuïdor oficial de més de 1.000 marques. L'empresa de Celrà ven a 193 països des de les seves 13 botigues en línia.
David Marín, director del grup Tradeinn, va fundar la botiga en ínia de submarinisme Scubastore el 1998. A més de les botigues en línia, disposa d'un establiment físic a la població gironina, amb una àrea comercial de 200m2 i un magatzem de 8.000 m2, des d'on gestiona més de 2.500 comandes diàries.