
30
de Gener
de
2015
Act.
30
de Gener
de
2015
Unilever Espanya ha facturat 600 milions d'euros el 2014, un any que va estar marcat per l'inici d'un "canvi de tendència" en l'economia espanyola que, no obstant això, ha de ser pres "amb cautela".
Així ho ha explicat el president d'Unilever Espanya, Jaime Aguilera, davant preguntes dels periodistes després d'un esmorzar informatiu.
"Espanya ha deixat de decréixer, però creix a un ritme molt suau, per això cal ser cauts encara", ha valorat Aguilera.
Pel que fa a les perspectives de la companyia per a aquest any, Aguilera ha previst un 2015 "marginalment millor" per al sector del consum de la llar a Espanya, on Unilever ven productes com Flora, Knörr, Tulipán, Mimosín, Frigo o Skip.
Sobre les marques blanques, Aguilera ha previst que aquest tipus de productes creixerà, encara que ha matisat que, mentre el consumidor tingui accés a la innovació, la resta de les marques "també tindran les seves oportunitats".
Per altra banda, durant la seva conferència, Aguilera ha rebutjat les quotes de gènere paritàries en les empreses i ha optat per oferir "les màximes oportunitats perquè els professionals que més s'ho mereixen arribin als millors llocs".
"No estic d'acord amb el 50-50 perquè les persones s'ho han de guanyar", ha assegurat Aguilera, que ha recordat que les dones conformen el 45 % del total dels treballadors i gairebé el 50 % del comitè de direcció d'Unilever a Espanya.
Per a Aguilera, cal abordar la qüestió del gènere en les empreses com una via per a aconseguir més "diversitat i perspectiva" en el negoci per, al seu torn, poder atendre millor les demandes dels consumidors.
També Aguilera ha inclòs la contractació de treballadors procedents de diferents entorns socials i d'universitats tant públiques com privades, a més del vessant del gènere, com a elements per fomentar una "cultura inclusiva" en l'empresa.
Així ho ha explicat el president d'Unilever Espanya, Jaime Aguilera, davant preguntes dels periodistes després d'un esmorzar informatiu.
"Espanya ha deixat de decréixer, però creix a un ritme molt suau, per això cal ser cauts encara", ha valorat Aguilera.
Pel que fa a les perspectives de la companyia per a aquest any, Aguilera ha previst un 2015 "marginalment millor" per al sector del consum de la llar a Espanya, on Unilever ven productes com Flora, Knörr, Tulipán, Mimosín, Frigo o Skip.
Sobre les marques blanques, Aguilera ha previst que aquest tipus de productes creixerà, encara que ha matisat que, mentre el consumidor tingui accés a la innovació, la resta de les marques "també tindran les seves oportunitats".
Per altra banda, durant la seva conferència, Aguilera ha rebutjat les quotes de gènere paritàries en les empreses i ha optat per oferir "les màximes oportunitats perquè els professionals que més s'ho mereixen arribin als millors llocs".
"No estic d'acord amb el 50-50 perquè les persones s'ho han de guanyar", ha assegurat Aguilera, que ha recordat que les dones conformen el 45 % del total dels treballadors i gairebé el 50 % del comitè de direcció d'Unilever a Espanya.
Per a Aguilera, cal abordar la qüestió del gènere en les empreses com una via per a aconseguir més "diversitat i perspectiva" en el negoci per, al seu torn, poder atendre millor les demandes dels consumidors.
També Aguilera ha inclòs la contractació de treballadors procedents de diferents entorns socials i d'universitats tant públiques com privades, a més del vessant del gènere, com a elements per fomentar una "cultura inclusiva" en l'empresa.