El club de vendes a través d'internet Vente-Privée ha comprat a la seva rival catalana Privalia, una operació que s'emmarca en el seu objectiu de créixer a Europa, ha informat la firma francesa en un comunicat, en el qual no detalla l'import de la transacció.
Fundada el 2006 per Lucas Carnet i José Manuel Villanueva, Privalia és present a Espanya i opera també a Itàlia, Brasil i Mèxic, segons la mateixa font, en la qual es destaca que la companyia "seguirà sent pilotada pel seu actual equip directiu".
"Estem molt contents d'unir-nos al creador del model de negoci de les vendes flaix en Internet. Aquesta aliança ens permetrà accelerar el nostre creixement i ampliar la nostra oferta a nous sectors, per la qual cosa els nostres socis es veuran beneficiats", assenyalen els cofundadors de Privalia a la nota
En paral·lel, Vente-Privée també s'ha fet amb una participació majoritària de la societat eboutic.ch, creada a Suïssa per Arthur Dauchez i Laure de Gennes, que es mantenen com a accionistes minoritaris del grup Maüs Frères i romandran al capdavant de la companyia.
Per al president i creador de Vente-Privée, Jacques-Antoine Granjon, aquestes compres reforcen el desenvolupament de la companyia a Europa i s'emmarquen en la seva ambició d'oferir a les marques una proposta de valor i un "saber fer" superior amb l'objectiu de fer front a una "competència cada vegada major, en un major nombre de mercats".
En aquest entorn amb múltiples actors, Vente-Privée permetrà a Privalia i a eboutic.ch passar "a una etapa clau de creixement per al seu desenvolupament, mantenint un alt nivell d'autonomia".
Fundada el 2006 per Lucas Carnet i José Manuel Villanueva, Privalia és present a Espanya i opera també a Itàlia, Brasil i Mèxic, segons la mateixa font, en la qual es destaca que la companyia "seguirà sent pilotada pel seu actual equip directiu".
"Estem molt contents d'unir-nos al creador del model de negoci de les vendes flaix en Internet. Aquesta aliança ens permetrà accelerar el nostre creixement i ampliar la nostra oferta a nous sectors, per la qual cosa els nostres socis es veuran beneficiats", assenyalen els cofundadors de Privalia a la nota
En paral·lel, Vente-Privée també s'ha fet amb una participació majoritària de la societat eboutic.ch, creada a Suïssa per Arthur Dauchez i Laure de Gennes, que es mantenen com a accionistes minoritaris del grup Maüs Frères i romandran al capdavant de la companyia.
Per al president i creador de Vente-Privée, Jacques-Antoine Granjon, aquestes compres reforcen el desenvolupament de la companyia a Europa i s'emmarquen en la seva ambició d'oferir a les marques una proposta de valor i un "saber fer" superior amb l'objectiu de fer front a una "competència cada vegada major, en un major nombre de mercats".
En aquest entorn amb múltiples actors, Vente-Privée permetrà a Privalia i a eboutic.ch passar "a una etapa clau de creixement per al seu desenvolupament, mantenint un alt nivell d'autonomia".
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.