VidaCaixa ha registrat un benefici net consolidat de 241,9 milions d'euros durant el primer semestre d'aquest any, fet que suposa un increment del 66% respecte al mateix període de l'exercici anterior, segons ha informat aquest dilluns l'asseguradora.
"Aquest notable increment es deu sobretot al bon comportament de les carteres d'estalvi i risc, especialment del segment individual, a més de beneficis extraordinaris de la gestió activa d'inversions", ha explicat VidaCaixa. Sense comptabilitzar extraordinaris, el creixement del negoci respecte a juny de 2015 ha estat del 24%.
D'altra banda, els resultats del semestre incorporen per primera vegada les migracions dels plans de pensions de Barclays Bank després de la formalització de l'adquisició que, tot i que no tenen efecte sobre el benefici, passen a formar part del volum de recursos gestionats per la companyia.
A tancament de juny, la companyia ha gestionat un volum total de recursos 63.648 milions d'euros, un 11,5% més que en 2015.
Durant aquests sis primers mesos de l'any, VidaCaixa ha comercialitzat un total de 5.810,3 milions d'euros en primes i aportacions, una xifra que suposa un increment del 66% en relació amb 2015.
La companyia ha atribuït aquest creixement al negoci d'estalvi que va créixer per sobre del 73%, i en particular al segment individual, que va pujar un 78%.
"Aquest notable increment es deu sobretot al bon comportament de les carteres d'estalvi i risc, especialment del segment individual, a més de beneficis extraordinaris de la gestió activa d'inversions", ha explicat VidaCaixa. Sense comptabilitzar extraordinaris, el creixement del negoci respecte a juny de 2015 ha estat del 24%.
D'altra banda, els resultats del semestre incorporen per primera vegada les migracions dels plans de pensions de Barclays Bank després de la formalització de l'adquisició que, tot i que no tenen efecte sobre el benefici, passen a formar part del volum de recursos gestionats per la companyia.
A tancament de juny, la companyia ha gestionat un volum total de recursos 63.648 milions d'euros, un 11,5% més que en 2015.
Durant aquests sis primers mesos de l'any, VidaCaixa ha comercialitzat un total de 5.810,3 milions d'euros en primes i aportacions, una xifra que suposa un increment del 66% en relació amb 2015.
La companyia ha atribuït aquest creixement al negoci d'estalvi que va créixer per sobre del 73%, i en particular al segment individual, que va pujar un 78%.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.