
La plataforma en línia de compravenda de cotxes Webycar, propietat de la xarxa de concessionaris i tallers Quadis, ha tancat el 2017 amb una facturació de 3,7 milions d'euros després de vendre més de 300 vehicles des del seu llançament al juliol del mateix any.
El director general de la firma, Josep Guasch, s'ha mostrat satisfet per la marxa de la nova plataforma i aquest any espera arribar a les 750 unitats venudes, ha assenyalat la companyia aquest dimarts en un comunicat.
Al llarg dels sis mesos que Webycar porta activa, ha venut fins a 40 marques diferents, i entre els vehicles més venuts es troba el Nissan Qashqai en primer lloc, seguit del Renault Megane, el Seat Ibiza i el Citroën C4.
Segons la plataforma, Webycar persegueix que els seus clients puguin comprar o vendre un cotxe des del mòbil o la tauleta, una meta que s'ha aconseguit després que un 64% dels usuaris accedís a la plataforma a través del seu smartphone.
Des de Webycar, els usuaris poden consultar tant les especificacions tècniques dels vehicles en venda, com una galeria de fotografies i un vídeo de 360 graus de cada cotxe, i després de la compra, el vehicle és entregat al domicili del comprador o es recull en les instal·lacions de l'empresa.