• Empresa
  • Wuaki.tv fitxa un directiu d'Apple per créixer a Europa

Wuaki.tv fitxa un directiu d'Apple per créixer a Europa

Sébastien Janin ha estat el responsable del llançament del servei de vídeo d'iTunes a Europa i Amèrica Llatina

Wuaki.tv permet veure pel·lícules i sèries en el moment que vulgui l'usuari i en diversos dispositius
Wuaki.tv permet veure pel·lícules i sèries en el moment que vulgui l'usuari i en diversos dispositius
EFE
27 de Març de 2015
Act. 27 de Març de 2015
Wuaki.tv, companyia especialitzada en el servei d'streaming (transmissió en directe) de pel·lícules i sèries a Internet, ha fitxat l'exexecutiu d'Apple iTunes Sébastien Janin com a responsable de desenvolupament internacional de negoci.

Amb aquesta incorporació, l'empresa pretén reforçar el seu pla d'expansió europea, que fixa com a objectiu ser present a més d'una desena de països a final de 2015.

Al febrer, Wuaki.tv va començar a donar servei a Itàlia i va anunciar que Irlanda i Àustria serien els següents països en els quals desembarcaria.

Janin aporta a Wuaki.tv més de dues dècades d'experiència en el sector de vídeo sota demanda (VoD) i durant els últims vuit anys ha treballat a Apple iTunes, segons ha informat la firma catalana en un comunicat.

En aquesta companyia, Janin ha estat el responsable del llançament i la gestió de la posada en marxa del servei de vídeo d'iTunes a Europa i Amèrica Llatina i durant els dos últims anys es va encarregar de dirigir el negoci del cinema independent internacional, realitzar activitats de llançament a diversos països i explorar noves formes de descobrir talents de cinema.

Wuaki.tv és el servei líder a Espanya de cinema per Internet, al qual es pot accedir a través de l'ordinador, els televisors intel·ligents, les tauletes o les videoconsoles.

L'empresa va ser adquirida al juliol del 2012 pel grup japonès Rakuten.