• Innovació
  • El BDigital Apps es transforma en Eurecat Mobile Forum

El BDigital Apps es transforma en Eurecat Mobile Forum

El certamen es dirigeix a desenvolupadors, emprenedors, empreses tecnològiques del sector mòbil

Imatge de l'última edició del BDigital Apps al Caixaforum de Barcelona
Imatge de l'última edició del BDigital Apps al Caixaforum de Barcelona
Europa Press
10 de Setembre de 2015 - 01:55
La trobada del sector mòbil BDigital Apps es transformarà després de cinc edicions en el Eurecat Mobile Forum, que tindrà lloc el 24 i 25 de novembre a Barcelona per analitzar la connexió ubiqua i permanent que permeten les noves tecnologies i que està normalitzada entre els joves.

Segons ha informat l'organització en un comunicat, el Eurecat Mobile Forum va dirigit a desenvolupadors, emprenedors, empreses tecnològiques i companyies que treballen o volen treballar en solucions mòbils, així com a representants de grans empreses de diferents sectors.

L'anterior edició del BDigital Apps va reunir a prop d'un miler d'assistents i "va posar en evidència la necessitat de fer un pas més enllà de les aplicacions mòbils per donar resposta a les noves experiències, tendències i oportunitats que ofereix el món de la mobilitat", ha explicat el responsable de Negoci de Eurecat, Carles Fradera.

Ha afegit que les cinc edicions del BDigital Apps "han contribuït a posicionar Barcelona i Catalunya com a motor i referent de la mobilitat", en reunir a grans companyies tecnològiques com Google, Twitter, Facebook o Amazon, juntament amb startups.

El termini per presentar propostes per poder participar en l'esdeveniment de novembre mitjançant una ponència estarà obert fins al 3 d'octubre per a empreses, entitats i desenvolupadors que tinguin experiències, 'apps' o estudis relacionats amb la mobilitat.

El Eurecat Mobile Forum està organitzat pel centre tecnològic Eurecat -membre de Tecnio- amb el suport de CaixaBank, Tecnocom i la Generalitat de Catalunya, i tindrà lloc en el Cosmocaixa de Barcelona.