L'empresa catalana Pangea Reality presentarà el seu producte més màgic en el marc del Mobile World Congress, que se celebrarà entre els dies 22 i 25 de febrer a Barcelona. Es tracta dels HOLOZ, unes calcomanies amb realitat augmentada que faran que petits i grans se sentin com a mags.
Els Holoz es comercialitzen en packs de quatre unitats i el seu funcionament és molt senzill: s'enganxen a la pell amb aigua i en apuntar sobre ells amb l'app per a mòbil HOLOZ (gratuït per iOS i Android) comencen a aparèixer coses fantàstiques. L'usuari podrà veure com per sobre del seu braç passen tot tipus d'animals, des d'un panda a una aranya, amb els quals podrà interactuar i que podrà compartir en xarxes socials.
El projecte HOLOZ neix després de l'èxit del passat estiu de les calcomanies 'Moovins' de Cheetos, també desenvolupades per Pangea Reality i presents en cada borsa de patates de la coneguda marca, que va aconseguir més de quatre milions de partides en tres mesos de campanya. També els tattoos virtuals de Pangea Reality també van tenir presència en l'última edició del Congrés EURECAT Mobile, on es presenten els projectes tecnològics més innovadors de l'any.
Dues experiències d'èxit per a la firma, pionera en projectes de realitat augmentada i realitat virtual, que té un creixement del 50% anual i un equip que s'ha triplicat en els últims tres anys. La companyia també s'ha afermat com a desenvolupadora d'eines per a flotes comercials i millora de processos, amb clients com Grupo Planeta, Coca-cola, SEAT o Nestlé, entre uns altres.
A la venda en grans superfícies
En aquest últim llançament, els HOLOZ estan disponibles en cinc packs diferents: animals terrestres, marítims, insectes i dues sèries especials de Gaudí i Barcelona. A aquests s'uniran molts més en els pròxims mesos. Actualment es poden comprar a través del lloc web, en diversos quioscs, a les zones turístiques de Barcelona, i pròximament també estaran a la venda en grans superfícies.
Segons expliquen els responsables del projecte, en aquests moments Pangea Reality està buscant acords de distribució del producte, tant a escala nacional com a internacional, i un altre tipus d'aliances que li permetin expandir el producte amb rapidesa.