• Innovació
  • FinAppsParty, la marató de les apps financeres

FinAppsParty, la marató de les apps financeres

CaixaBank celebra la cinquena edició de la marató d'aplicacions centrada enguany en la Internet Of Things

Imatge d'una de les últimes edicions del FinAppsParty
Imatge d'una de les últimes edicions del FinAppsParty
Europa Press
04 de Novembre de 2015 - 03:16
Act. 05 de Novembre de 2015 - 9:23
CaixaBank organitzarà aquest divendres la cinquena edició de la FinAppsParty, una marató de 24 hores per desenvolupar aplicacions mòbils de serveis financers que aquest any se centrarà a l'Internet de les coses, és a dir, apps que es connectin amb objectes.

Així mateix, l'entitat financera incentivarà la participació de joves talents, de manera que els equips hauran de comptar amb almenys un integrant de l'anomenada generació millennial (nascuts entre 1980 i 1997), ha informat CaixaBank en un comunicat.

La FinAppsParty de CaixaBank és una de les maratons de desenvolupament d'aplicacions més veteranes a Espanya i l'edició de 2014 va comptar amb l'assistència de més de 120 desenvolupadors, organitzats en equips procedents de diversos punts d'Espanya i Europa.

Aquest any se celebrarà des de les 16.00 hores d'aquest divendres, 6 de novembre, fins al dissabte a la mateixa hora, i la seu triada és el Convent dels Àngels de Barcelona. 

Respecte a l'Internet de les coses, CaixaBank ja compta amb una línia de R D sobre wearable banking, amb llançaments comercials ja disponibles al mercat com una polsera contactless per realitzar pagaments, i aplicacions per seguir la borsa o localitzar oficines a través dels smartwatch.