Gellify: impacte, resiliència i innovació

La companyia, que va aterrar fa dos anys a Catalunya, impacta amb una plataforma d'innovació i inversió en empreses emergents

Diego Fernández, CEO de Gellify Diego Fernández, CEO de Gellify

Demà comença el Mobile World Congress 2022 i l’espectacle de l’esdeveniment més gran del món de telefonia està més que garantit. Qui ho espera de bon grat és la plataforma italiana d'innovació i inversió en empreses emergents Gellify, que va aterrar al nostre país just abans que comencés la pandèmia de coronavirus. I té ganes d’impactar de veritat. Ho va fer el març del 2020 amb una de les compres més importants de la temporada: 1,7 milions d'euros per adquirir BIBA Venture Partners, que va començar a operar com a Gellify Iberia.

Un dels fundadors de BIBA en aquell moment, Diego Fernández, es va convertir en el CEO de la companyia italiana a l'Estat. I d’aquí, la vinculació amb el Mobile que ho considera “una font d’inspiració diària, amb marques, ponències i un punt de trobada entre professionals i entitats del sector”. Perquè l’objectiu de Gellify és clar: innovació a partir de startups i de relació amb corporacions. I la mirada amb les empreses emergents de dades, de machine learning, blockchain i sobretot enfocades en el famós B2B, de negoci a negoci.

Sempre innovar

La gran pregunta que tots ens fem aquests dies: I ara què? Cap a on anem? Fernández confessa que “totes les empreses estan obligades a innovar, ja que no és una opció, sinó una obligació. És el principal motiu per reinventar-se”. “Ara és el moment de fer-ho. Des del metavers a la transformació digital, passant pel canvi de processos. Nous storytellings i propostes de valor”, continua. I, a part de mirar als Estats Units o al Regne Unit, “confiar en Europa, pel fet que tenim grans tecnologies i avanços tecnològics”, conclou Fernández.

El lema per aquests dies: curiositat i positivisme davant dels grans impactes del món. I molta resiliència.

Més informació
MWC22, la força de la gent
Avui et destaquem
El més llegit