
24
de Novembre
de
2014 - 05:30
Act.
30
de Març
de
2015 - 17:16
Més enllà de les permanents discrepàncies entre els usuaris d'iPhone i Android sobre quin sistema és millor, és indiscutible que la competència acarnissada entre Apple i Google per millorar els seus productes té com a resultat un important benefici directe per als usuaris finals, que veuen com actualització rere actualització els seus telèfons mòbils guanyen funcionalitats.
Hi ha exemples claríssims, com ara el centre de notificacions d'iOS, sospitosament semblant al d'Android, disponible amb molta anterioritat, o Google Now, que va aparèixer poc després i amb unes funcionalitats molt similars a Siri.
Ara, després de la presentació de HealthKit per part d'Apple, Google busca impulsar-ne la recentment presentada alternativa: Google Fit.
Per fer-ho, la companyia de Mountain View ha posat en marxa un concurs d'aplicacions. Els desenvolupadors que vulguin participar-hi, hauran de crear una app que faci ús dels serveis que ofereix la nova plataforma de Google.

El concurs, obert a participants dels Estats Units, Regne Unit, Alemanya, Índia, Israel, Hong Kong, Singapur, Corea del Sud, Japó i Taiwan pretén aconseguir, fins al dia 17 de febrer del 2015, publicar el màxim nombre d'aplicacions relacionades amb la salut i el fitness a Google Play.
Els premis, tot i que no són econòmics com en altres iniciatives de Google, inclouen dispositius d'esport de partners com Adidas o Polar i dispositius Android Wear, presumiblement rellotges intel·ligents.
Hi ha exemples claríssims, com ara el centre de notificacions d'iOS, sospitosament semblant al d'Android, disponible amb molta anterioritat, o Google Now, que va aparèixer poc després i amb unes funcionalitats molt similars a Siri.
Ara, després de la presentació de HealthKit per part d'Apple, Google busca impulsar-ne la recentment presentada alternativa: Google Fit.
Per fer-ho, la companyia de Mountain View ha posat en marxa un concurs d'aplicacions. Els desenvolupadors que vulguin participar-hi, hauran de crear una app que faci ús dels serveis que ofereix la nova plataforma de Google.

El concurs, obert a participants dels Estats Units, Regne Unit, Alemanya, Índia, Israel, Hong Kong, Singapur, Corea del Sud, Japó i Taiwan pretén aconseguir, fins al dia 17 de febrer del 2015, publicar el màxim nombre d'aplicacions relacionades amb la salut i el fitness a Google Play.
Els premis, tot i que no són econòmics com en altres iniciatives de Google, inclouen dispositius d'esport de partners com Adidas o Polar i dispositius Android Wear, presumiblement rellotges intel·ligents.