
10
d'Abril
de
2015
Act.
10
d'Abril
de
2015
HP ha signat un acord amb Microsoft per oferir solucions als sectors d'automoció, sector públic i de serveis financers amb l'objectiu d'ajudar a les organitzacions a oferir productes "diferencials" i a generar nous ingressos a través del mòbil, la pàgina web i les xarxes socials, segons ha explicat la companyia.
En concret, HP i Microsoft estan desenvolupant una cartera de solucions per a la gestió de casos, administració d'ajudes socials, serveis al ciutadà, transformació bancària, processos de préstecs i gestió de l'experiència de clients en postvenda d'automoció.
La companyia ha indicat que HP Business Process as-a-Service (BPaaS) for Microsoft Dynamics proporciona a les organitzacions solucions "ràpides i adaptades" a cada sector que els permet mantenir interaccions digitals, mòbils i socials amb els clients i els ciutadans als quals presten servei.
Per al director (Petro Chemicals) de Indian Oil, Mathew George, treballar amb HP i el seu soci Microsoft ha permès transformar els processos per millorar les interaccions amb els clients, al mateix temps que es redueix els costos. "Ara estem ampliant el nostre treball amb HP i Microsoft per evolucionar i oferir una experiència digital prèmium a fi de seguir impulsant i garantint la fidelitat del client", ha subratllat.
En concret, HP i Microsoft estan desenvolupant una cartera de solucions per a la gestió de casos, administració d'ajudes socials, serveis al ciutadà, transformació bancària, processos de préstecs i gestió de l'experiència de clients en postvenda d'automoció.
La companyia ha indicat que HP Business Process as-a-Service (BPaaS) for Microsoft Dynamics proporciona a les organitzacions solucions "ràpides i adaptades" a cada sector que els permet mantenir interaccions digitals, mòbils i socials amb els clients i els ciutadans als quals presten servei.
Per al director (Petro Chemicals) de Indian Oil, Mathew George, treballar amb HP i el seu soci Microsoft ha permès transformar els processos per millorar les interaccions amb els clients, al mateix temps que es redueix els costos. "Ara estem ampliant el nostre treball amb HP i Microsoft per evolucionar i oferir una experiència digital prèmium a fi de seguir impulsant i garantint la fidelitat del client", ha subratllat.