LinkedIn comença a oferir formació online

La xarxa professional crea una plataforma d'aprenentatge que aspira a ser una eina valuosa per als departaments de recursos humans

A mitjans de juny d'aquest any, Microsoft ha fet públic un acord de compra segons el qual adquiria LinkedIn per 26.220 milions de dòlars (una mica més de 23.000 milions d'euros). De moment, només se sap que l'operació es tancarà durant aquest mateix any i que, independentment de l'acord, LinkedIn conservarà la seva marca i cultura empresarial. De fet, l'empresa de Redmond ha insistit en què la companyia seguirà operant de manera independent com fins ara.

I per demostrar que el procés d'adquisició no ha alentit les operacions de la xarxa social de negocis per excel·lència, LinkedIn acaba de presentar un nou portal de formació en línia batejat amb el nom –molt original– de LinkedIn Learning.

En el moment de la seva posada en marxa, Learning compta amb més de 9.000 cursos en línia de diverses disciplines creatives, tècniques, de negocis... De fet, a nivell de contingut formatiu, LinkedIn es nodreix de Lynda.com, l'empresa d'ensenyament que la companyia va adquirir el passat 2015.

Ara per ara només els usuaris Premium de la xarxa social tindran accés a l'oferta formativa, que s'anirà ampliant en 25 cursos a la setmana, tot i això, l'objectiu d'aquesta nova plataforma va més enllà, i pretén convertir-se en l'estàndard de formació per empreses, de manera que els responsables dels departaments de recursos humans –i companyies en general– puguin fer servir aquesta eina per suggerir complements formatius als seus treballadors, fer-ne el seguiment i valorar-ne l'evolució.

Avui et destaquem
El més llegit