
16
de Setembre
de
2013
Act.
27
de Setembre
de
2013
El sector de les TIC (Tecnologies de la Informació) a Catalunya preveu una millora lleu dels seus resultats en acabar aquest any, en especial aquelles empreses que han apostat per la internacionalització, malgrat ser conscients del context de "forta recessió" en el qual encara es mouen.
Aquesta és la previsió sobre l'exercici del 2013 que ha realitzat el Baròmetre del Sector Tecnològic a Catalunya, que ha analitzat el comportament de les empreses d'aquest àmbit.
Incrementa la facturació
L'informe es basa en una enquesta en la qual moltes empreses han admès haver incrementat la facturació del 2012, mentre que tenen previst una "lleugera millora" amb vista als resultats del 2013, segons ha informat l'organisme en un comunicat.
La marca Barcelona
L'estudi subratlla també que la inversió en investigació, retallada durant els últims anys, sembla també créixer, mentre que s'aprecia una voluntat per potenciar la marca Barcelona, el concepte d'Smart City (ciutat intel·ligent) o la configuració d'un clúster de les TIC.
El Baròmetre del Sector Tecnològic a Catalunya ofereix una anàlisi qualitativa i quantitativa de la situació del sector de les tecnologies de la informació i la comunicació. En l'edició del 2012, el baròmetres es va basar en unes 500 enquestes a més de 300 empreses del sector, així com en testimonis de 18 líders d'opinió i d'experts i professionals.
Incrementa la facturació
L'informe es basa en una enquesta en la qual moltes empreses han admès haver incrementat la facturació del 2012, mentre que tenen previst una "lleugera millora" amb vista als resultats del 2013, segons ha informat l'organisme en un comunicat.
La marca Barcelona
L'estudi subratlla també que la inversió en investigació, retallada durant els últims anys, sembla també créixer, mentre que s'aprecia una voluntat per potenciar la marca Barcelona, el concepte d'Smart City (ciutat intel·ligent) o la configuració d'un clúster de les TIC.
El Baròmetre del Sector Tecnològic a Catalunya ofereix una anàlisi qualitativa i quantitativa de la situació del sector de les tecnologies de la informació i la comunicació. En l'edició del 2012, el baròmetres es va basar en unes 500 enquestes a més de 300 empreses del sector, així com en testimonis de 18 líders d'opinió i d'experts i professionals.