• Innovació
  • Peque Tablet, pels infants més 'techies'

Peque Tablet, pels infants més 'techies'

Una mare emprenedora fincada a Barcelona crea una tablet per a nens que inclou una destacada selecció d'aplicacions infantils

La 'tablet' està pensada pels nens fans de la tecnologia
La 'tablet' està pensada pels nens fans de la tecnologia
Redacció VIA Empresa
19 de Desembre de 2016 - 05:30
Arriba al mercat la Peque Tablet SpecialEdition, una tauleta dirigida a nens fabricada per l'empresa de Montcada i Reixac Sunstech i ideada per una emprenedora argentina fincada a Barcelona, Florencia Abiuso. Exprofessora d'Economia a la Universitat i amb experiència en màrqueting, l'emprenedora ha aplicat la suma d'aquests coneixements i els que ha adquirit com a mare per a dur endavant el projecte.

Peque Tablet es presenta com una tablet d'adults, amb sistema operatiu Android i amb la possibilitat de seguir descarregant apps de Google Play, però "tuneada" perquè estigui perfectament adaptada per a nens, amb funda protectora, control parental i una selecció de 30 apps infantils.



La idea sorgeix d' un blog en el qual Flor analitza aplicacions infantils per Android per orientar a altres pares amb la mateixa inquietud d'oferir aplicacions infantils de qualitat als seus fills. El blog va tenir un destacat èxit i en pocs mesos ja havia aconseguit tenir més de 1.000 visites.

Característiques tècniques
La seva pantalla de 9 polzades permet visualitzar millor tots els vídeos i facilita l'ús de les aplicacions als petits que encara no tenen tan desenvolupada la motricitat fina. D'altra banda, té 8 GB de memòria interna, 4,5 dels quals poden ser utilitzats per descarregar altres aplicacions, a més de les 30 que ja vénen instal·lades de sèrie.

La Peque Tablet Special Edition també incorpora un processador de 4 nuclis i 1 GB de memòria RAM, que permet la instal·lació de jocs molt pesats i que en altres tabletsno serien suportats.