• Les marques i models més comprats pels taxistes

Les marques i models més comprats pels taxistes

El Seat Altea és el model més comprat pels taxistes de Barcelona, seguit del Toyota Prius, el Seat Toledo i l'Skoda Octavia

Un taxi davant de la terminal de creuers del Port de Barcelona
Un taxi davant de la terminal de creuers del Port de Barcelona
Redacció
24 d'Octubre de 2014
Act. 24 d'Octubre de 2014

Incrementa, que proporciona serveis de gestió i consultoria, ha realitzat una estudi per conèixer en profunditat la realitat del sector del taxi a Barcelona. Un dels punts destacats és conèixer la marca i el model de vehicle més utilitzats. Un àmbit on domina amb solvència el Seat Altea, el vehicle del qual disposen el 31% dels taxistes.

El Toyota Prius és el segon model de cotxe que més compren els taxistes barcelonins, atrets per la seva condició de vehicle híbrid. El Seat Toledo i l'Skoda Octavia empaten en el tercer lloc, amb un 13% cadascun. 

El mateix estudi revela que el 85% dels taxistes estan satisfets amb el vehicle que han adquirit. La majoria ho han fet mitjançant el finançament del concessionari (41%), tot i que un important 39% l'han pagat en efectiu.

D'altra banda, i pel que fa a la presència de noves tecnologies, el 78% dels taxistes manifesta que no utilitza cap aplicació per smartphone per desenvolupar la seva activitat. Només un 17% opten per aquesta opció, el 62% dels quals a través de MyTaxi, un 25% amb Hailo i un 13% amb Join Up.

Aquestes són les marques i models de vehicle més comprats pels taxistes:

1. Seat Altea (31%)
2. Toyota Prius (22%)
3. Seat Toledo (13%)
4.
 Skoda Octavia(13%)
5. Opel Zafira(5%)
6. Peugeot 406(4%)
7. Fiat Linea (2%)
8. Skoda Rapid Ambicion (2%)
9. Ford Mondeo(2%)
10.Mercedes Benz (2%)

*Podeu descarregar l'estudi complet en aquest enllaç