Sempre m'he preguntat com afecten les dates nadalenques en les relacions a la feina. I m'he trobat de tot quan he començat a preguntar-ho. També, estudis que avalen que pel 37% de les persones el Nadal està associat a una època d'estrès. Hi ha que no suporten les dates que envolten les festes, pel que significa tancar l'exercici anual, els pressupostos de l'any vinent; pel que fa a temes personals en retrobament amb la família, no haver col·legis, les despeses que comporta i altres. I és que l'esperit nadalenc no és igual per a tothom, és clar. I com a element comú podem dir que no deixa indiferent a ningú.
D'altra banda, les relacions a la feina en tenyeixen en molts casos de cert esperit col·laboratiu, generant espais de solidaritat que van molt més enllà del dia a dia. També s'aprofiten aquestes dates com a espai de reflexió per fer balanç de l'any que ens deixa i el nou que comença amb els seus desitjos preparats. Quina il·lusió pensar què volem millorar de nosaltres mateixos i assolir els objectius que desitgem, veritat?
Són dates molt especials, que fem parèntesi, encara que sigui entre els dinars i sopars amb els seus excessos culinaris, on aprofitem per fer repàs de l'actualitat social, econòmica i també política, com si es tractés d'una taula de tertulians.
Segurament al cap de pocs dies quan entrem de nou a la feina, en ple mes de gener, la nostra empresa posarà en marxa les seves reunions de valoració entre comandaments i col·laboradors, anomenades d'acompliment, de competències, de valoració, per aprofitar també a fer balanç i establir-ne nous objectius, però aquesta vegada de manera individual. Serà un gran moment, després dels torrons, que caldrà fer-ho bé, si volem acompanyar a les persones a aconseguir els seus objectius professionals.
En fi, el Nadal és un d'aquells parèntesis monogràfics on podem aprofitar, pe què no, per millorar relacions i establir nous espais de confiança amb aquells col·laboradors i comandaments que es ressenten, també amb els clients i proveïdors, socis i accionistes, com si tot plegat fos prou motiu per adquirir-ne un hàbit ben saludable, necessari i beneficiós per a tothom: interessar-nos pels altres sense esperar res a canvi, simplement desitjant-nos un Bon Nadal.
D'altra banda, les relacions a la feina en tenyeixen en molts casos de cert esperit col·laboratiu, generant espais de solidaritat que van molt més enllà del dia a dia. També s'aprofiten aquestes dates com a espai de reflexió per fer balanç de l'any que ens deixa i el nou que comença amb els seus desitjos preparats. Quina il·lusió pensar què volem millorar de nosaltres mateixos i assolir els objectius que desitgem, veritat?
Són dates molt especials, que fem parèntesi, encara que sigui entre els dinars i sopars amb els seus excessos culinaris, on aprofitem per fer repàs de l'actualitat social, econòmica i també política, com si es tractés d'una taula de tertulians.
Segurament al cap de pocs dies quan entrem de nou a la feina, en ple mes de gener, la nostra empresa posarà en marxa les seves reunions de valoració entre comandaments i col·laboradors, anomenades d'acompliment, de competències, de valoració, per aprofitar també a fer balanç i establir-ne nous objectius, però aquesta vegada de manera individual. Serà un gran moment, després dels torrons, que caldrà fer-ho bé, si volem acompanyar a les persones a aconseguir els seus objectius professionals.
En fi, el Nadal és un d'aquells parèntesis monogràfics on podem aprofitar, pe què no, per millorar relacions i establir nous espais de confiança amb aquells col·laboradors i comandaments que es ressenten, també amb els clients i proveïdors, socis i accionistes, com si tot plegat fos prou motiu per adquirir-ne un hàbit ben saludable, necessari i beneficiós per a tothom: interessar-nos pels altres sense esperar res a canvi, simplement desitjant-nos un Bon Nadal.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.